Кафедра "Інтегровані технології машинобудування ім. М. Ф. Семка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3115

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/cutting

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології машинобудування" ім. М. Ф. Семка, попередня назва – "Різання матеріалів та різальні інструменти".

Кафедра заснована в 1885 році. Свої витоки вона веде від кафедри механічної технології (у подальшому – кафедра загального машинобудування, кафедра холодної обробки матеріалів, кафедра різання матеріалів та різальних інструментів).

Засновником і першим завідувачем кафедри був фундатор технологічної підготовки інженерів-механіків в ХТПІ Костянтин Олексійович Зворикін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут і є провідним науково-дослідним і освітнім центром України в галузі високих інтегрованих технологій у машинобудуванні. У науковій школі кафедри різання матеріалів підготовлені 18 докторів технічних наук і 104 кандидата технічних наук.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 9 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Application of minimum lubrication methodology for diamond spark grinding
    (Editura "Academica Brâncuşi", Târgu Jiu, 2020) Gutsalenko, Yury; Iancu, Cătălin; Rudnev, Alexander; Strelchuk, R. M.
    The electric discharge bases of the technological advantages of diamond spark grinding make it possible to consider this processing method among the environmentally promising in nature. A decrease in the thermo-mechanical tension of mass micro-cutting in the zone of diamond spark grinding, which is ensured by the development of its working relief, supported by the action of electric discharges on the bond of the wheel, also makes it possible to consider approaches to organizing this process using the minimum lubrication methodology. The paper presents and summarizes the experimental results of using a number of solid lubricants, gives practical recommendations and defines the tasks of further research. Work in this direction is focused on reducing the use of water in servicing industrial needs, which is an urgent global environmental challenge to the development of civilization and meets the modern technocratic strategies of the European Union (Industry 4.0), Japan (Society 5.0), China (Made in China 2025) and other leading world economies.