Кафедра "Інтегровані технології машинобудування ім. М. Ф. Семка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3115

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/cutting

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології машинобудування" ім. М. Ф. Семка, попередня назва – "Різання матеріалів та різальні інструменти".

Кафедра заснована в 1885 році. Свої витоки вона веде від кафедри механічної технології (у подальшому – кафедра загального машинобудування, кафедра холодної обробки матеріалів, кафедра різання матеріалів та різальних інструментів).

Засновником і першим завідувачем кафедри був фундатор технологічної підготовки інженерів-механіків в ХТПІ Костянтин Олексійович Зворикін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут і є провідним науково-дослідним і освітнім центром України в галузі високих інтегрованих технологій у машинобудуванні. У науковій школі кафедри різання матеріалів підготовлені 18 докторів технічних наук і 104 кандидата технічних наук.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 9 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Теплообмен в системе применения СОЖ шлифовальных станков
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Степанов, Михаил Сергеевич; Литовченко, Петр Иванович; Иванова, Марина Сергеевна; Иванова, Л.
    Тепловые процессы, проходящие в шлифовальных станках, оказывают большое влияние на качество и точность обрабатываемой поверхности. При этом, важную роль в формировании тепловых потоков играет система применения СОЖ, каждый элемент которой оказывает определенное воздействие на температуру СОЖ и шлифовального станка в целом. В данной статье рассмотрена структурная схема передачи тепла в элементах системы применения СОЖ. Предложены математические зависимости для определения количества теплоты, выделяемой при прохождении СОЖ через каждый элемент системы, учитывающие ее гидравлические параметры. Определены те элементы системы применения СОЖ, которые оказывают наибольшее влияние на температуру СОЖ. Предложена методика определения теплового баланса в системе применения СОЖ, учитывающая её структурные, конструктивные, режимные параметры, а также другие факторы процесса шлифования.