Кафедра "Інтегровані технології машинобудування ім. М. Ф. Семка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3115

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/cutting

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології машинобудування" ім. М. Ф. Семка, попередня назва – "Різання матеріалів та різальні інструменти".

Кафедра заснована в 1885 році. Свої витоки вона веде від кафедри механічної технології (у подальшому – кафедра загального машинобудування, кафедра холодної обробки матеріалів, кафедра різання матеріалів та різальних інструментів).

Засновником і першим завідувачем кафедри був фундатор технологічної підготовки інженерів-механіків в ХТПІ Костянтин Олексійович Зворикін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут і є провідним науково-дослідним і освітнім центром України в галузі високих інтегрованих технологій у машинобудуванні. У науковій школі кафедри різання матеріалів підготовлені 18 докторів технічних наук і 104 кандидата технічних наук.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 9 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Investigation of surface roughness on face milled parts with round insert in planes parallel to the feed at various cutting speeds
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Kundrak, Janos; Nagy, Antal; Markopoulos, Angelos P.; Karkalos, Nikolaos E.
    In this paper, the roughness of the surface produced by symmetrical face milling is examined. During the research work, the effect of the use of a round milling insert on the surface topography was studied at different cutting speeds. 2D and 3D surface roughness measurements were carried out in three measurement planes parallel to the feed direction, one of them being the plane of symmetry and the other two planes being at the same distance from it, in both sides. From the analysis of results, it was found that surface roughness decreases significantly for cutting speed values over 100 m/min and then its variation is minimal. Furthermore, higher values of surface roughness are observed in the symmetric plane than the other parallel planes and almost in every case, surface roughness was found to be larger on the entry side plane than the exit side plane.