Кафедра "Інтегровані технології машинобудування ім. М. Ф. Семка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3115

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/cutting

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології машинобудування" ім. М. Ф. Семка, попередня назва – "Різання матеріалів та різальні інструменти".

Кафедра заснована в 1885 році. Свої витоки вона веде від кафедри механічної технології (у подальшому – кафедра загального машинобудування, кафедра холодної обробки матеріалів, кафедра різання матеріалів та різальних інструментів).

Засновником і першим завідувачем кафедри був фундатор технологічної підготовки інженерів-механіків в ХТПІ Костянтин Олексійович Зворикін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут і є провідним науково-дослідним і освітнім центром України в галузі високих інтегрованих технологій у машинобудуванні. У науковій школі кафедри різання матеріалів підготовлені 18 докторів технічних наук і 104 кандидата технічних наук.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 9 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Діелектричні характеристики мікродугових покриттів алюмінієвих сплавів корпусів інструментів алмазно-іскрового шліфування
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Стрельницький, В. Є.; Гуцаленко, Юрій Григорович; Севидова, Олена Костянтинівна ; Степанова, Ірина Ігорівна
    У статті представлена виконана в НТУ "ХПІ" розробка локальних електроізоляційних захисних покриттів посадкових поверхонь корпусів з алюмінієвих сплавів шліфувальних кругів з алмазно-металевої композицією робочої частини. Наведено діелектричні характеристики отриманих методом мікродугового оксидування анодно-іскрових покриттів сплавів Д16Т і АК6.
  • Ескіз
    Документ
    Электроизоляционные анодно-искровые покрытия алюминиевых посадочных поверхностей алмазных шлифовальных кругов
    (НТУ "ХПИ", 2018) Гуцаленко, Юрий Григорьевич; Ивкин, Владислав Владимирович; Пупань, Лариса Ивановна; Севидова, Елена Константиновна; Степанова, Ирина Игоревна
    В статье представлена выполненная в НТУ "ХПИ" разработка локальных электроизоляционных защитных покрытий посадочных поверхностей корпусов из алюминиевых сплавов шлифовальных кругов с алмазно-металлической композицией рабочей части. Приведены характеристики функциональности полученных методом микродугового оксидирования анодно-искровых корундовых покрытий.
  • Ескіз
    Документ
    Новые технологии штамповки биметаллических поршней ДВС
    (НТУ "ХПИ", 2009) Лобанов, Виктор Константинович; Чуйкова, Е. В.
    Выполнена работа по выбору оптимальной схемы штамповки заготовок поршней энергоагрегата ЭА-10 и транспортного дизеля 2ДТ и проведен анализ свойств поршневых сплавов заготовок из сплава АЛ-25 и АК4-1, изготовленных по различным технологиям.
  • Ескіз
    Документ
    The grindability of segmented grinding wheels produced by Vietnam in rough machining aluminum material
    (НТУ "ХПИ", 2016) Nguyen, Thi Phuong Giang
    Recently developed in Vietnam segmented grinding wheels is base on the fundamental of discontinuous machining is used to enhance the grindability of abrasive grains. The phenomenon of grinding chips adhesive to space between grains, that make the wheels became "dull", was reduce, special machining aluminum. In this paper, the evalution of segmented grinding wheel is based on the cutting performance. η is defined as a ratio between the discontinued regions and the of the grinding wheel’s working surface. There were five newly developed grinding wheels with (10.91%, 16.37%, 18.19%, 20.01% and 21.83% respectively) and one conventional η different η = 0%) were used to grind unhardened steel, hardened steel and aluminum. The results showed η grinding wheel (that segmented grinding wheels obtained a smoother surface in compared with conventional η = 20,01% for machining unhardened steel and at η = 18,19% machining aluminum material. On the other hand, segmented wheels with a less number of abrasive grains, show a higher efficiency for obtaining the smoother surface roughness than conventional wheels in the same working conditions. However, the mechanism of machining hardened and aluminum materials is a little bit different.