Кафедра "Інтегровані технології машинобудування ім. М. Ф. Семка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3115

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/cutting

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології машинобудування" ім. М. Ф. Семка, попередня назва – "Різання матеріалів та різальні інструменти".

Кафедра заснована в 1885 році. Свої витоки вона веде від кафедри механічної технології (у подальшому – кафедра загального машинобудування, кафедра холодної обробки матеріалів, кафедра різання матеріалів та різальних інструментів).

Засновником і першим завідувачем кафедри був фундатор технологічної підготовки інженерів-механіків в ХТПІ Костянтин Олексійович Зворикін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут і є провідним науково-дослідним і освітнім центром України в галузі високих інтегрованих технологій у машинобудуванні. У науковій школі кафедри різання матеріалів підготовлені 18 докторів технічних наук і 104 кандидата технічних наук.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 9 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    САПР реинжиниринга механических систем в эксплуатации
    (НТУ "ХПИ", 2015) Нестеренко, С. А.; Пурич, Д. А.; Становский, Ан. А.; Монова, Д. А.
    Эксплуатация ремонтопригодных механических систем приводит к накоплению повреждений в них и, как следствие, к необходимости диагностики их текущего состояния и выполнению ремонтных работ. Если «обычный» ремонт путем замены вышедших из строя узлов и деталей на аналогичные невозможен, то возникает проблема проектирования деталей и технологии для реинжиниринга–ремонта с использованием узлов и деталей, не предусмотренных базовым проектом системы. Предложена САПР реинжиниринга сложных технических систем «REPRES». Испытания САПР «REPRES» прошли на автомобильном предприятии с положительным технико-экономическим эффектом.