Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1705

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmm-sapr

Від 2005 року кафедра має назву "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин”, попередня назва – кафедра "Теорія механізмів, машин і роботів" (від 1991), первісна назва – кафедра "Теорія механізмів і машин" (від 1920).

Кафедра "Теорія механізмів і машин" створена у 1920 році після злиття Жіночого політехнічного інституту з Харківським технологічним. Першим завідувачем кафедри став професор Яків Лазарович Геронімус, який суттєво вплинув на розвиток наукової школи з теорії механізмів і машин.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 7 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Постановка задачі оптимізації геометричних параметрів зубчастих передач з опукло-вгнутим контактом
    (Дослідно-видавничий центр Наукового товариства імені Шевченка, 2017) Устиненко, Олександр Віталійович; Протасов, Роман Васильович; Бондаренко, Олексій Вікторович
    Increase of contact durability teeth and reduction of gears dimensions is the important direction of mechanical engineering. The evolute gearings with convex-concave contact allows improving these indicators. In order to choose the parameters of the evolute gearing that provide maximum contact strength or minimum relative sliding velocities, it is proposed to solve the problem of optimization the geometric parameters of the initial contour and Bobillier constructing.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація трансмісії гусеничного транспортера-тягача МТ-ЛБ за масою: система обмежень та послідовність їхньої перевірки
    (НТУ "ХПІ", 2018) Бондаренко, Олексій Вікторович; Устиненко, Олександр Віталійович; Клочков, Ілля Євгенович
    Розв'язання задачі оптимізації трансмісії легкого багатоцільового гусеничного транспортера-тягача МТ-ЛБ є перспективним напрямком досліджень, тому що дозволяє поліпшити масові характеристики машини, забезпечити навантажувальну здатність та довговічність трансмісії при модернізації. Побудовано цільову функцію оптимізації за масою, яка досить коректно враховує основні показники трансмісії. Визначені змінні проектування, у якості яких обрані основні геометричні параметри зачеплень: модулі та числа зубців. Було побудовано систему обмежень на змінні проектування та запропоновано методику динамічного змінення обмежень на числа зубців коробки передач. Також запропоновано послідовність перевірки обмежень, яка дозволить зменшити обсяг та час розрахунків для знаходження найкращого рішення.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація співвісних ступінчастих приводів машин по масогабаритним характеристикам на прикладі тривальних коробок передач
    (НТУ "ХПІ", 2012) Бондаренко, Олексій Вікторович; Устиненко, Олександр Віталійович
    Розглянуто задачу оптимізації коробок передач. Надана постановка задачі та вказані змінні проектування при оптимізації. Записані цільові функції та обмеження на параметри проектування. Розроблені методика та алгоритм розв'язання задачі. Проведені тестові розрахунки
  • Ескіз
    Документ
    Алгоритм оптимізації тривальних коробок передач за масогабаритними характеристиками
    (НТУ "ХПІ", 2011) Бондаренко, Олексій Вікторович; Устиненко, Олександр Віталійович
    Представлений алгоритм оптимізації тривальних коробок передач. Алгоритм поєднує методи ЛПτ-пошуку і звуження околу простору параметрів. Приведена схема алгоритму оптимізації. Записані основне розрахункові залежності, що були використані для реалізації алгоритму. Послідовно описані етапи розрахунків і особливості обчислення деяких величин