Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1705

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmm-sapr

Від 2005 року кафедра має назву "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин”, попередня назва – кафедра "Теорія механізмів, машин і роботів" (від 1991), первісна назва – кафедра "Теорія механізмів і машин" (від 1920).

Кафедра "Теорія механізмів і машин" створена у 1920 році після злиття Жіночого політехнічного інституту з Харківським технологічним. Першим завідувачем кафедри став професор Яків Лазарович Геронімус, який суттєво вплинув на розвиток наукової школи з теорії механізмів і машин.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 7 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Ударные резонансы в бронекорпусах военных гусеничных и колесных машин при осуществлении стрельбы
    (НТУ "ХПИ", 2014) Ткачук, Николай Анатольевич; Веретенников, А. И.; Бруль, С. Т.; Грабовский, А. В.; Литвиненко, А. В.
    У статті поставлено задачу про вплив циклічних імпульсних навантажень на бронекорпуси легкоброньованих машин як динамічні системи із розподіленими масово-жорсткісними параметрами. Установлені умови настання у таких системах ударних резонансів.
  • Ескіз
    Документ
    Оценка чувствительности прочностных, жесткостных и динамических характеристик бронекорпусов на варьирование проектно-технологических параметров
    (НТУ "ХПИ", 2014) Литвиненко, А. В.; Вакуленко, В. В.; Ткачук, Николай Анатольевич; Бруль, С. Т.; Магерамов, Л. К.-А.
    У статті описано підхід до визначення чутливості спектра власних частот коливань корпусів легкоброньованих машин до зміни проектно-технологічних параметрів. Встановлено, що в досить широких діапазонах залежності власних частот коливань від змінних параметрів можна лінеаризувати. При цьому забезпечується задовільна точність апроксимації даних залежностей. Це дає можливість застосовувати апроксимаційні залежності при розв'язанні задач обґрунтування проектно-технологічних параметрів бронекорпусів за критеріями забезпечення заданих тактико-технічних характеристик легкоброньованих машин.
  • Ескіз
    Документ
    К вопросу о расчетно-экспериментальном определении параметров численных моделей корпусов транспортных средств
    (НТУ "ХПИ", 2007) Пелешко, Евгений Витальевич; Васильев, Антон Юрьевич; Гриценко, Геннадий Дмитриевич; Бруль, С. Т.; Пономарев, Е. П.
    The results of computational and experimental researches of models of hulls of the armoured troop-carrier BTR-80 and tractor MT-LB are presented. The rational parameters of finite-elements models of hulls of transport vehicles of the special setting for research of their stressed-deformed state are determined