Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1705

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmm-sapr

Від 2005 року кафедра має назву "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин”, попередня назва – кафедра "Теорія механізмів, машин і роботів" (від 1991), первісна назва – кафедра "Теорія механізмів і машин" (від 1920).

Кафедра "Теорія механізмів і машин" створена у 1920 році після злиття Жіночого політехнічного інституту з Харківським технологічним. Першим завідувачем кафедри став професор Яків Лазарович Геронімус, який суттєво вплинув на розвиток наукової школи з теорії механізмів і машин.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 7 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Комп'ютерне моделювання динамічних процесів і станів в елементах бойових машин
    (Національна академія Національної гвардії України, 2019) Ткачук, Микола Анатолійович; Грабовський, Андрій Володимирович; Ткачук, Микола Миколайович; Васильєв, Антон Юрійович; Прокопенко, Микола Вікторович; Сєриков, Володимир Іванович; Рікунов, Олег Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Проектно-технологічно-виробниче забезпечення технічних характеристик елементів бойових броньованих машин
    (НТУ "ХПІ", 2018) Хлань, Олександр Володимирович; Заворотній, Антон Валерійович; Малакей, Андрій Миколайович; Набоков, Анатолій Володимирович; Ткачук, Микола Анатолійович; Грабовський, Андрій Володимирович; Ткачук, Ганна Володиміровна; Васильєв, Антон Юрійович
    У роботі отримала розв'язання науково-практична задача розробки теоретичних основ проектно-технологічно-виробничого забезпечення технічних і тактико-технічних характеристик елементів бойових броньованих машин та технологічних систем для їх виготовлення шляхом обґрунтування технічних рішень за критеріями точності виготовлення, міцності, жорсткості, довговічності та працездатності у процесі виготовлення, експлуатації та бойового застосування. Розвинено та адаптовано метод узагальненого параметричного моделювання у частині розширення множини чинників, які враховуються при визначенні та підвищенні тактико-технічних характеристик бойових броньованих машин. Зокрема, до цієї множини чинників залучено ще й технологічно-виробничі параметри. Цілеспрямованим варіюванням цих параметрів пропонується досягти відповідних тактико-технічних характеристик бойових броньованих машин.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив варійованих параметрів на власні коливання бронекорпусів легкоброньованих машин
    (НТУ "ХПІ", 2018) Грабовський, Андрій Володимирович; Ткачук, Микола Анатолійович; Мерецька, К. О.; Ткачук, Микола Миколайович; Васильєв, Антон Юрійович; Бондаренко, Марина Олександрівна; Скрипченко, Наталя Борисівна
    У статті описано застосування методу лінеаризації власних частот і форм коливань бронекорпусів легкоброньованих машин за варійованими проектними параметрами. Шляхом цілеспрямованого варіювання параметрів бронекорпусів пропонується відлаштуватися від резонансних режимів збудження. При цьому можна поліпшити розташування зон максимальних значень напружень. Вони можуть бути зміщені від зварних швів тонкостінних елементів. Цим досягається підвищення міцності та жорсткості бронекорпусів. Це дає можливість забезпечити високі технічні та тактико-технічні характеристики легкоброньованих машин, оскільки бронекорпуси є основними силовими, компонувальними та захисними елементами цих машин. У результаті створюються теоретичні основи розв'язання прикладних задач, які виникають при проектуванні, технологічній підготовці та освоєнні виробництва легкоброньованих машин.
  • Ескіз
    Документ
    Захист легкоброньованої техніки: проблеми та перспективи підвищення бронезахисту
    (НТУ "ХПІ", 2007) Гриценко, Геннадій Дмитрович; Степанов, С. С.; Слюсаренко, О. І.; Шаталов, О. Є.; Грабовський, Андрій Володимирович; Васильєв, Антон Юрійович
    Вказані недоліки бронювання легкоброньованої техніки. Описані деякі способи підвищення рівня захищеності. Запропонована методика дослідження описаних варіантів і розробки рекомендацій по підвищенню рівня захищеності легкоброньованої техніки.