Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1705

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmm-sapr

Від 2005 року кафедра має назву "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин”, попередня назва – кафедра "Теорія механізмів, машин і роботів" (від 1991), первісна назва – кафедра "Теорія механізмів і машин" (від 1920).

Кафедра "Теорія механізмів і машин" створена у 1920 році після злиття Жіночого політехнічного інституту з Харківським технологічним. Першим завідувачем кафедри став професор Яків Лазарович Геронімус, який суттєво вплинув на розвиток наукової школи з теорії механізмів і машин.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 7 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Базовые экспериментальные исследования для синтеза гибридных расчетных моделей высокоответственных машин
    (НТУ "ХПИ", 2009) Чепурной, А. Д.; Глинин, Г. П.; Ткачук, Николай Анатольевич
    У статті наведені основні результати експериментального дослідження статичних і динамічних міцнісних характеристик напівпричепа-цистерни. Вони є базовими для створення гібридних розрахункових моделей досліджуваного класу машин (на прикладі паливозаправників).
  • Ескіз
    Документ
    Общий подход к обоснованию параметров проектируемых машин на основе гибридных расчетно-экспериментальных моделей
    (НТУ "ХПИ", 2009) Чепурной, А. Д.; Глинин, Г. П.; Литвиненко, А. В.; Ткачук, Николай Анатольевич
    Статья содержит описание обобщенного подхода к созданию расчетно-экспериментального метода исследований, отличительной чертой которого является использование "гибридных" расчетно-экспериментальных моделей. При этом нагрузку на проектируемую машину на первом этапе исследований определяют по результатам экспериментальных исследований машины-аналога (или предшественника). Определенная в результате расчетная модель является более достоверной, точной и адекватной. Результаты численных исследований по полученной гибридной модели являются основой для обоснования параметров проектируемой машины.