Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1705

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmm-sapr

Від 2005 року кафедра має назву "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин”, попередня назва – кафедра "Теорія механізмів, машин і роботів" (від 1991), первісна назва – кафедра "Теорія механізмів і машин" (від 1920).

Кафедра "Теорія механізмів і машин" створена у 1920 році після злиття Жіночого політехнічного інституту з Харківським технологічним. Першим завідувачем кафедри став професор Яків Лазарович Геронімус, який суттєво вплинув на розвиток наукової школи з теорії механізмів і машин.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 7 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    К вопросу об определении причин сверхнормативного износа реборд колес грейферной тележки мостового крана-перегружателя
    (НТУ "ХПИ", 2007) Гусев, Ю. Б.; Слободяник, В. А.; Ткачук, Николай Анатольевич; Танченко, Андрей Юрьевич
    Стаття присвячена проблемі прискореного наднормованого зношування коліс та підвізкових рейок крана-перевантажувача мостового типу. Проаналізовані публікації, присвячені цій проблемі, докладно розглянута методика проведення експерименту та надані його результати. За результатами дослідження розроблено ряд рекомендацій, спрямованих на усунення причин надмірного зносу реборд коліс.
  • Ескіз
    Документ
    К вопросу о классификации и методах расчета грейферных перегружателей мостового типа
    (НТУ "ХПИ", 2008) Гусев, Ю. Б.; Танченко, Андрей Юрьевич
    У статті розглянуто проблему класифікації та синтезу великогабаритних конструкцій типу "перевантажувач". Наведено методику розрахунку та врахування діючих на кран навантажень. Надано рекомендації щодо підходу у проектуванні подібних конструкції.
  • Ескіз
    Документ
    К вопросу об оптимальном синтезе элементов мостовых перегружателей
    (НТУ "ХПИ", 2008) Гусев, Ю. Б.; Танченко, Андрей Юрьевич
    У статті реалізовано методику комплексного дослідження та синтезу елементів конструкції мостових перевантажувачів, запропоновану авторами. На основі узагальненого параметричного опису конструкції проведено дослідження впливу структури та параметрів верхньої будови крана на його міцність та загальну масу. Виконана оптимізація конструкції. Проведені верифікаційні розрахунки напружено-деформованого стану з використанням числових моделей, побудованих в програмних комплексах ANSYS та Ліра.
  • Ескіз
    Документ
    Анализ прочностных и жесткостных характеристик элементов технологических систем
    (НТУ "ХПИ", 2016) Зарубина, Алла Александровна; Храмцова, Ирина Яковлевна; Гусев, Ю. Б.; Кохановский, В. И.; Крылюк, Богдан Иванович
  • Ескіз
    Документ
    Расчетные модели тяжелонагруженных крупногабаритных машин
    (НТУ "ХПИ", 2013) Гусев, Ю. Б.; Чурбанов, П. В.; Пеклич, М. М.; Кохановская, Ольга Владиславовна
    В статье описаны подходы к формированию расчетных моделей тяжелонагруженных крупногабаритных машин. На примере перегружателей проиллюстрированы разнообразные сочетания нагрузок, действию которых подвергаются силовые элементы этих машин в процессе эксплуатации