Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1705

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmm-sapr

Від 2005 року кафедра має назву "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин”, попередня назва – кафедра "Теорія механізмів, машин і роботів" (від 1991), первісна назва – кафедра "Теорія механізмів і машин" (від 1920).

Кафедра "Теорія механізмів і машин" створена у 1920 році після злиття Жіночого політехнічного інституту з Харківським технологічним. Першим завідувачем кафедри став професор Яків Лазарович Геронімус, який суттєво вплинув на розвиток наукової школи з теорії механізмів і машин.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 7 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Теорія механізмів і машин
    (НТУ "ХПІ", 2003) Загребельний, Валентин Миколайович; Ізюмський, Віктор Павлович; Зарубіна, Алла Олександрівна; Сафонова, Зінаїда Семенівна
  • Ескіз
    Документ
    Теорія механізмів і машин
    (НТУ "ХПІ", 2001) Загребельний, Валентин Миколайович; Ізюмський, Віктор Павлович; Зарубіна, Алла Олександрівна; Сафонова, Зінаїда Семенівна
    Мета курсового проектування - закріплення та поглиблення теоретичних знань шляхом самостійного розв’язання комплексної задачі дослідження машини. Курсовий проект включає структурне, кінематичне, силове дослідження головного механізму машини, геометричний розрахунок зубчастого зачеплення, синтез кулачкового механізму, вибір приводного електродвигуна або генератора (за винятком завдання N2), дослідження усталеного руху машинного агрегату під дією заданих сил, або визначення моменту інерції маховика, який забезпечує, потрібний рух машинного агрегату, а також зрівноваження головного вектора та поперечної компоненти системи сил інерції або поперечної компоненти головного моменту сил інерції головного механізму