Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1705

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmm-sapr

Від 2005 року кафедра має назву "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин”, попередня назва – кафедра "Теорія механізмів, машин і роботів" (від 1991), первісна назва – кафедра "Теорія механізмів і машин" (від 1920).

Кафедра "Теорія механізмів і машин" створена у 1920 році після злиття Жіночого політехнічного інституту з Харківським технологічним. Першим завідувачем кафедри став професор Яків Лазарович Геронімус, який суттєво вплинув на розвиток наукової школи з теорії механізмів і машин.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 7 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Анализ адекватности математической модели механизма путем сравнения с косвенными экспериментальными данными
    (НТУ "ХПИ", 2007) Медведев, Николай Григорьевич; Сериков, Владимир Иванович; Протасов, Роман Васильевич
    У статті обґрунтований і описаний метод оцінки кінематичних параметрів механізму за допомогою непрямих даних, які отримані в ході проведення низки експериментів. Доведено, що такий підхід має малу похибку через прогнозованість похибки вимірювального ланцюга.
  • Ескіз
    Документ
    Использование линейного электромеханического преобразователя в подвеске сидения транспортного средства
    (НТУ "ХПИ", 2016) Сергиенко, Антон Николаевич; Любарский, Борис Григорьевич; Медведев, Николай Григорьевич; Ткачук, Николай Анатольевич; Сергиенко, Николай Егорович
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование тягового электропривода гибридного автомобиля на основе синхронного двигателя с возбуждением от постоянных магнитов
    (НТУ "ХПИ", 2015) Сергиенко, Антон Николаевич; Любарский, Борис Григорьевич; Медведев, Николай Григорьевич; Сергиенко, Николай Егорович; Перевозник, А. С.; Соболев, Е. Ф.
    Розроблено імітаційну модель приводу гібридного автомобіля з використанням синхронного електричного двигуна з постійними магнітами, яка дозволяє досліджувати зміну показників приводу і автомобіля при управлінні потоками потужності від джерел енергії. Комплексна модель включає пристрої приводу коліс від ДВС і електроприводу та управління їх роботою.
  • Ескіз
    Документ
    Результаты имитационного моделирования ЭМП–амортизатора при движении автомобиля по неровностям
    (НТУ "ХПИ", 2015) Сергиенко, Антон Николаевич; Любарский, Борис Григорьевич; Медведев, Николай Григорьевич; Сергиенко, Николай Егорович
    Предлагаются результаты имитационного моделирования в среде Matlab Simulink колебаний легкового автомобиля с линейным электромеханическим преобразователем (ЭМП) в качестве амортизатора. Рассматривается движение по неровностям синусоидального и случайного профиля, и а также через единичную неровность дороги. Представлены расчетные осциллограммы колебаний в механической и электрической системах модели в зависимости от скорости движения автомобиля и активного нагрузочного сопротивления в цепях фазных обмоток ЭМП. Установлен характер изменения вырабатываемой электрической энергии во всем рассматриваемом диапазоне скоростей движения автомобиля и нагрузочного сопротивления системы управления.
  • Ескіз
    Документ
    Игровые занятия как метод активизации получения комплексных знаний
    (НТУ "ХПИ", 2011) Сериков, Владимир Иванович; Сергиенко, Николай Егорович; Медведев, Николай Григорьевич; Серикова, А. В.
    В статье представлены несколько вариантов проведенных авторами занятий в игровой форме. Подробно описаны правила и методика проведения указанных занятий. Проанализировано влияние проводимых занятий на активизацию учебного процесса и познавательной деятельности обучаемых и формирования профессиональных компетенций в будущем.