Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1705

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmm-sapr

Від 2005 року кафедра має назву "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин”, попередня назва – кафедра "Теорія механізмів, машин і роботів" (від 1991), первісна назва – кафедра "Теорія механізмів і машин" (від 1920).

Кафедра "Теорія механізмів і машин" створена у 1920 році після злиття Жіночого політехнічного інституту з Харківським технологічним. Першим завідувачем кафедри став професор Яків Лазарович Геронімус, який суттєво вплинув на розвиток наукової школи з теорії механізмів і машин.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 7 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Розрахунково-експериментальні дослідження динамічних характеристик моделі макету бронекорпусу
    (НТУ "ХПІ", 2019) Грабовський, Андрій Володимирович; Ткачук, Микола Анатолійович; Бондаренко, Марина Олександрівна; Пелешко, Євген Віталійович; Васильєв, Антон Юрійович; Танченко, Андрій Юрійович; Цендра, Георгій Вікторович; Шевченко, Андрій Валерійович
    У роботі наведено розрахунково-експериментальне порівняння динамічних характеристик фрагменту макету корпусу БТР-80. Методика експериментального дослідження полягала у визначенні динамічного відгуку від дії ударного навантаження прогумованим ударником. Результати знімалися аналізатором спектру вібрацій 795М за допомогою датчика прискорень ДН-3-М1. Чисельні дослідження виконані в модулі перехідного динамічного аналізу. Для отриманих залежностей побудовані перетворення Фур'є. Окремим етапом розрахунково-експериментальних досліджень було виконано варіювання маси бойового модуля. Визначено, що результати, отримані експериментальним методом, добре узгоджуються з аналогічними результатами, які отримані розрахунковими методами.
  • Ескіз
    Документ
    Комплексне дослідження міцності та жорсткості корпусів транспортних засобів спеціального призначення
    (НТУ "ХПІ", 2010) Пелешко, Євген Віталійович; Ткачук, Микола Анатолійович; Бруль, С. Т.; Литвиненко, О. В.; Карапейчик, І. М.
    В статье решается задача разработки методов, алгоритмов и способов генерации моделей бронекорпусов легкобронированных боевых машин с целью обоснования параметров, которые обеспечивают заданные тактико-технические характеристики, на основе оперативного решения задач анализа их напряженно-деформированного состояния при осуществлении выстрелов с учетом лавинообразного роста количества типов проектируемых машин, их конструктивных схем, конструктивных и технологических параметров, а также возможных режимов боевого использования.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять по курсу "Основи програмування і алгоритмічні мови" (модуль "Алгоритмічна мова ТурбоПаскаль" як засіб вирішення задач САПР і ТММ)
    (НТУ "ХПІ", 2010) Веретельник, Юрій Вікторович; Сєриков, Володимир Іванович; Пелешко, Євген Віталійович
    Метою методичних вказівок є поліпшення підготовки студентів спеціальності "Основи програмування і алгоритмічні мови" в ході вивчення ними мови Паскаль для розробки обчислювальних програм при проектуванні, а також при створенні модулів для систем автоматичного проектування. Методичні вказівки складаються з восьми розділів, в яких викладений необхідний теоретичний матеріал і наведені багаточисельні приклади і завдання, що дають можливість наочно продемонструвати практичне вживання даної теми. Послідовність тем підпорядкована, завданням практики