Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1705

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmm-sapr

Від 2005 року кафедра має назву "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин”, попередня назва – кафедра "Теорія механізмів, машин і роботів" (від 1991), первісна назва – кафедра "Теорія механізмів і машин" (від 1920).

Кафедра "Теорія механізмів і машин" створена у 1920 році після злиття Жіночого політехнічного інституту з Харківським технологічним. Першим завідувачем кафедри став професор Яків Лазарович Геронімус, який суттєво вплинув на розвиток наукової школи з теорії механізмів і машин.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 7 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование динамики корпуса транспортного средства специального назначения
    (НТУ "ХПИ", 2006) Грабовский, Андрей Владимирович; Гриценко, Геннадий Дмитриевич; Танченко, Андрей Юрьевич; Ткачук, Николай Анатольевич
    Запропоновано нову технологію дослідження динаміки транспортних засобів спеціального призначення. На основі математичної моделі побудовано спеціалізовану комп’ютерну систему. Розв’язані тестові задачі моделювання руху бронетранспортера БТР-80.
  • Ескіз
    Документ
    Специализированный интегрированный программно-модельный комплекс на основе обобщенного параметрического описания сложных механических систем
    (НТУ "ХПИ", 2007) Пелешко, Евгений Витальевич; Ткачук, Николай Николаевич; Гриценко, Геннадий Дмитриевич; Ткачук, Николай Анатольевич
    У статті описані основи теорії узагальненого параметричного опису складних механічних систем. Пропонується новий підхід до технології досліджень їх напружено-деформованого стану, який полягає в інтеграції спеціалізованих параметричних моделей в універсальні програмні комплекси. Наведені результати досліджень корпусів легкоброньованих машин.