Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1705

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmm-sapr

Від 2005 року кафедра має назву "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин”, попередня назва – кафедра "Теорія механізмів, машин і роботів" (від 1991), первісна назва – кафедра "Теорія механізмів і машин" (від 1920).

Кафедра "Теорія механізмів і машин" створена у 1920 році після злиття Жіночого політехнічного інституту з Харківським технологічним. Першим завідувачем кафедри став професор Яків Лазарович Геронімус, який суттєво вплинув на розвиток наукової школи з теорії механізмів і машин.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 7 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Нові методи дискретно-континуального зміцнення високонавантажених деталей машин
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Кравченко, Сергій Олександрович; Шеремет, В. М.; Ткачук, Микола Анатолійович; Веретельник, Олег Вікторович; Шейко, О. І.; Бєлов, М. Л.
  • Ескіз
    Документ
    Технологія дискретного зміцнення для поверхонь деталей
    (НТУ "ХПІ", 2015) Кравченко, Сергій Олександрович; Посвятенко, Едуард Карпович; Ткачук, Микола Анатолійович; Гончаров, Віктор Григорович; Шеремет, В. М.; Олейник, О. К.; Демиденко, В. І.
  • Ескіз
    Документ
    Нові технології дискретного зміцнювання високонавантажених елементів машин: напружено-деформований стан приповерхневих шарів
    (НТУ "ХПІ", 2010) Ткачук, Микола Анатолійович; Сапожников, В. М.; Шеремет, В. М.; Васильєва, Т. О.; Грабовський, Андрій Володимирович
    У статті поставлено задачу визначення раціональних параметрів дискретного зміцнення деталей високонавантажених конструкцій на основі дослідження деформації поверхневого шару. Розв’язана задача методом скінченних елементів. На частинних випадках продемонстровано вплив різних чинників на деформованість поверхні.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток науково-технічних основ забезпечення тактико-технічних характеристик високонадійних форсованих двигунів та військової техніки
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ткачук, Микола Анатолійович; Кравченко, Сергій Олександрович; Литвин, Б. Я.; Посвятенко, Е. К.; Шейко, О. І.; Д'яченко, С. С.; Шеремет, В. М.; Гончаров, В. Г.
    Для забезпечення високої навантажувальної здатності, низького коефіцієнту тертя та підвищеної зносостійкості пропонується застосування технології дискретного зміцнення відповідальних деталей машин. На прикладі колінчастих валів тепловозних двигунів, а також інших машинобудівних конструкцій визначаються оптимальні параметри технологічного процесу. Установлено, що при дискретному зміцненні відбувається перерозподіл контактного тиску у спряженні деталей, який викликається зміною мікропрофілю поверхні. Експериментально підтверджені ефекти зменшення тертя, зношування, а також збереження міцності оброблених деталей.