Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1705

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmm-sapr

Від 2005 року кафедра має назву "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин”, попередня назва – кафедра "Теорія механізмів, машин і роботів" (від 1991), первісна назва – кафедра "Теорія механізмів і машин" (від 1920).

Кафедра "Теорія механізмів і машин" створена у 1920 році після злиття Жіночого політехнічного інституту з Харківським технологічним. Першим завідувачем кафедри став професор Яків Лазарович Геронімус, який суттєво вплинув на розвиток наукової школи з теорії механізмів і машин.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 7 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Изменение физико-механических свойств зубчатых пар при абразивном изнашивании
    (НТУ "ХПИ", 2008) Приймаков, Александр Григорьевич; Устиненко, Александр Витальевич; Приймаков, Григорий Александрович; Протасов, Роман Васильевич
    Отримано закономірності зміни фізичних характеристик конструкційних матеріалів зубчатих передач і можливість прогнозувати їх ресурс при роботі в умовах абразивного зношування (ерозії).
  • Ескіз
    Документ
    Энергетический вариант теории ползучести повреждающихся сред, разносопротивляющихся растяжению и сжатию
    (НТУ "ХПИ", 2002) Золочевский, Александр Алексеевич; Золочевская, Л. А.; Козьмин, Ю. С.
    Построены определяющие уравнения ползучести и кинетическое уравнение повреждения для исходно-изотропных материалов с различным сопротивлением растяжению и сжатию. Рассмотрена процедура для нахождения параметров в предложенной модели. Проанализированы различные упрощенные модели, вытекающие из общей теории. Проведено сравнение теоретических результатов с экспериментальными данными для продольной и поперечной деформаций ползучести в условиях одноосного нагружения.