Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1705

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmm-sapr

Від 2005 року кафедра має назву "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин”, попередня назва – кафедра "Теорія механізмів, машин і роботів" (від 1991), первісна назва – кафедра "Теорія механізмів і машин" (від 1920).

Кафедра "Теорія механізмів і машин" створена у 1920 році після злиття Жіночого політехнічного інституту з Харківським технологічним. Першим завідувачем кафедри став професор Яків Лазарович Геронімус, який суттєво вплинув на розвиток наукової школи з теорії механізмів і машин.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 7 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Вплив властивостей проміжних шарів на контактну взаємодію тіл із близькими (майже співпадаючими) поверхнями
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Грабовський, Андрій Володимирович; Васильєв, Антон Юрійович; Прокопенко, Микола Вікторович; Ткачук, Микола Миколайович; Саверська, Марія Сергіївна; Ткачук, Микола Анатолійович
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування раціональних технічних рішень у ході проектних досліджень інноваційних тонкостінних конструкцій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Ткачук, Микола Анатолійович; Бондаренко, М. О.; Шейченко, Р. І.; Грабовський, Андрій Володимирович; Ткачук, Микола Миколайович; Гусєв, Ю. Б.; Набоков, А. В.
    У роботі описано новий підхід до визначення технічних рішень інноваційних тонкостінних машинобудівних конструкцій та їхніх проектних параметрів. Цей підхід полягає у поєднанні двох етапів. На першому етапі визначається раціональна структура, а на другому – проектні параметри. За рахунок такого поєднання удається, з одного боку, досягнути високих технічних характеристик виробів, а також задовольнити вимогам забезпечення міцності та зниження маси. Наведені ілюстративні матеріали.
  • Ескіз
    Документ
    Наукові основи зміцнення поверхонь високонавантажених елементів двигунів
    (НТУ "ХПІ", 2009) Гончаров, Віктор Григорович; Ткачук, Микола Анатолійович; Дьяченко, С. С.; Крвченко, Сергій Олександрович; Шеремет, В. М.
    У статті описані теоретичні основи розробки технології зміцнення поверхонь високонавантажених елементів двигунів (ВЕД) та інших машинобудівних конструкцій. Запропоновані нові математичні моделі для опису ефектів зміцнення поверхневих шарів деталей на основі застосування дискретного зміцнення.