Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1705

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmm-sapr

Від 2005 року кафедра має назву "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин”, попередня назва – кафедра "Теорія механізмів, машин і роботів" (від 1991), первісна назва – кафедра "Теорія механізмів і машин" (від 1920).

Кафедра "Теорія механізмів і машин" створена у 1920 році після злиття Жіночого політехнічного інституту з Харківським технологічним. Першим завідувачем кафедри став професор Яків Лазарович Геронімус, який суттєво вплинув на розвиток наукової школи з теорії механізмів і машин.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 7 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Закономірності напружено-деформованого стану елементів штампів, які перебувають в умовах множинної контактної взаємодії
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Ткачук, Микола Анатолійович; Левченко, В. М.; Іщенко, Ольга Анатоліївна; Тимофієнко, Вадим Вадимович; Грабовський, Андрій Володимирович; Ткачук, Микола Миколайович; Саверська, Марія Сергіївна; Куценко, Сергій Володимирович
  • Ескіз
    Документ
    Методи забезпечення тактико-технічних характеристик військових гусеничних і колісних машин на етапі проектних досліджень
    (НТУ "ХПІ", 2015) Васильєв, Антон Юрійович; Ткачук, Микола Миколайович; Танченко, Андрій Юрійович; Мартиненко, Олександр Вікторович
    Стаття містить загальні положення раціонального проектування та модернізації бронетанкової техніки. Розглядається питання необхідності врахування сукупної дії чинників на етапі проектних досліджень (особливо техніки спеціального призначення). Основною тенденцією сучасного часу є інтенсифікація режимів бойового застосування, що призводить до зростання рівня окремих чинників ураження, так і розширення множини чинників, які діють у сукупності на один і той же елемент військових гусеничних та колісних машин. Відповідно, виникає потреба у створенні нових, більш досконалих, адекватних і точних математичних і числових моделей для моделювання виникаючих у складових елементах машини складних сукупних фізико-механічних процесів і станів. При цьому особливо гостро виникає питання якості та адекватності комп’ютерного моделювання, яке дає змогу більш оперативно та економно обґрунтувати проектно-технологічні параметри складних систем та їх елементів, що забезпечують потрібний рівень тактико-технічних характеристик.