Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1705

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmm-sapr

Від 2005 року кафедра має назву "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин”, попередня назва – кафедра "Теорія механізмів, машин і роботів" (від 1991), первісна назва – кафедра "Теорія механізмів і машин" (від 1920).

Кафедра "Теорія механізмів і машин" створена у 1920 році після злиття Жіночого політехнічного інституту з Харківським технологічним. Першим завідувачем кафедри став професор Яків Лазарович Геронімус, який суттєво вплинув на розвиток наукової школи з теорії механізмів і машин.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 7 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование воздействия газодинамических нагрузок на корпуса боевых бронированных машин
    (НТУ "ХПИ", 2014) Васильев, Антон Юрьевич; Веретельник, Олег Викторович; Танченко, Андрей Юрьевич; Мартыненко, Александр Викторович; Грабовский, Андрей Владимирович
    В статье предложена новая методика анализа процесса обтекания корпусов различных легкобронированных машин ударной волной от мощного взрыва различного происхождения.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегия обоснования проектных решений на основе исследования физико-механических процессов и состояний бронекорпусов легкобронированных машин
    (НТУ "ХПИ", 2014) Веретенников, А. И.; Ткачук, Николай Анатольевич; Грабовский, Андрей Владимирович; Климов, В. Ф.
    У статті запропоновано новий системний підхід до синтезу проектних рішень, що дають змогу забезпечити тактико-технічні характеристики не тільки окремої бойової машини, але цілої їх множини. Ці машини проектуються на спільному шасі. При цьому критерії та обмеження формуються для кожної окремої машини, а потім створюється множина, яка їх об'єднує. Рішення відшуковується на множині, яка задовольняє усьому комплексу вимог. Для ідентифікації множини проектних рішень застосовано та розвинено метод узагальненого параметричного моделювання.
  • Ескіз
    Документ
    Расчетно-экспериментальные исследования динамических характеристик бронекорпусов машин легкой категории по массе
    (НТУ "ХПИ", 2011) Пелешко, Евгений Витальевич; Литвиненко, А. В.; Бруль, С. Т.
    В статье описаны результаты расчетно-экспериментального исследования динамических характеристик бронекорпусов боевых машин легкой категории по массе. Для определения параметров численных моделей привлекаются данные, полученные в ходе макетного моделирования. Проведен сравнительный анализ результатов.
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование реакции корпусов легкобронированных машин на действие ударно-импульсных нагрузок
    (НТУ "ХПИ", 2011) Бруль, С. Т.; Карапейчик, И. Н.; Мазин, В. М.; Ткачук, Николай Анатольевич
    В статье описан обобщенный подход к численному моделированию напряженно-деформированного состояния корпусов легкобронированных машин. Рассматривается случай действия ударно-импульсных нагрузок. Приведено описание усовершенствованной математической модели.