Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1705

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmm-sapr

Від 2005 року кафедра має назву "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин”, попередня назва – кафедра "Теорія механізмів, машин і роботів" (від 1991), первісна назва – кафедра "Теорія механізмів і машин" (від 1920).

Кафедра "Теорія механізмів і машин" створена у 1920 році після злиття Жіночого політехнічного інституту з Харківським технологічним. Першим завідувачем кафедри став професор Яків Лазарович Геронімус, який суттєво вплинув на розвиток наукової школи з теорії механізмів і машин.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 7 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Загальний огляд діаграм деформування деталей бронетанкової техніки та їх аналітичний вигляд
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Прокопенко, Микола Вікторович; Зінченко, Олена Іванівна
  • Ескіз
    Документ
    Вплив варійованих параметрів на власні коливання бронекорпусів легкоброньованих машин
    (НТУ "ХПІ", 2018) Грабовський, Андрій Володимирович; Ткачук, Микола Анатолійович; Мерецька, К. О.; Ткачук, Микола Миколайович; Васильєв, Антон Юрійович; Бондаренко, Марина Олександрівна; Скрипченко, Наталя Борисівна
    У статті описано застосування методу лінеаризації власних частот і форм коливань бронекорпусів легкоброньованих машин за варійованими проектними параметрами. Шляхом цілеспрямованого варіювання параметрів бронекорпусів пропонується відлаштуватися від резонансних режимів збудження. При цьому можна поліпшити розташування зон максимальних значень напружень. Вони можуть бути зміщені від зварних швів тонкостінних елементів. Цим досягається підвищення міцності та жорсткості бронекорпусів. Це дає можливість забезпечити високі технічні та тактико-технічні характеристики легкоброньованих машин, оскільки бронекорпуси є основними силовими, компонувальними та захисними елементами цих машин. У результаті створюються теоретичні основи розв'язання прикладних задач, які виникають при проектуванні, технологічній підготовці та освоєнні виробництва легкоброньованих машин.
  • Ескіз
    Документ
    Сhemically induced stresses in the cathode of single chamber solid oxide fuel cell
    (НТУ "ХПИ", 2007) Zolochevsky, A.; Tkachuk, N. N.; Viricelle, J.-P.; Pijolat, C.
    A relation between diffusion of the oxygen ions, chemical expansion in electrochemical ceramics, and chemically induced stress evolution in the cathode over time for the Single Chamber Solid Oxide Fuel Cell based on the miniaturisation concept using thick films produced by screen-printing method has been established. The proposed model has been used to calculate the time dependent stress distribution in the cathode as a function of the material parameters, geometrical parameters of the cathode, and concentration of the oxygen ions under steady state operating conditions of the Single Chamber Solid Oxide Fuel Cell.
  • Ескіз
    Документ
    Дифузія кисню та хімічно наведені напруження в перовськитоподібних керамічних мембранах
    (НТУ "ХПІ", 2008) Гончарова, Г. В.
    Числові дослідження даної роботи пов'язані з урахуванням впливу явища дифузії кисню й хімічного розширення в розрахунках залежних від часу розподілень хімічно наведених напружень в перовськитоподібних керамічних мембранах із застосуванням програмного комплексу ANSYS. Проаналізовані отримані чисельні результати.