Вісник № 01
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18304
Переглянути
Документ Оптимізація кінематики передньої підвіски та кермового керування шасі автобуса з дверми у передньому звисі(НТУ "ХПІ", 2010) Попович, В. В.; Крайник, Л. В.У статті розглянуто особливості використання шасі для автобуса А074. Особливу увагу звернуто на узгодження роботи рульового управління і підвіски шасі. Наведено результати гальмівних випробувань шасі з різними схемами рульових управлінь.Документ Оцінка тотожності моделювання відповідності автобусів правилу № 66 ЄЕК ООН та експериментальних випробувань(НТУ "ХПІ", 2010) Голенко, К. Е.; Горбай, О. З.; Крайник, Л. В.Проведено аналіз тотожності між розрахунковим способом випробувань Правил № 66 ЄЕК ООН та експериментальним перекиданням автобуса в реальних умовах, перевірені показники пасивної безпеки і досліджені відповідні фактори впливу на них.