Вісник № 01

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18304

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Використання кластерних ранжирувань для прогнозування використання рухомого складу
    (НТУ "ХПІ", 2010) Самородов, Вадим Борисович; Андросенко, В. В.
    В роботі розроблено методику для виконання прогнозування використання рухомого складу на підприємствах автотранспортної галузі. Розроблено алгоритм, який включає послідовність процедур для проведення прогнозування та описано основні вхідні дані. Формалізовано та надано пояснень щодо всіх операцій прогнозування. Окремо представлено механізм для визначення сезонної складової динаміки використання рухомого складу.
  • Ескіз
    Документ
    Разделение потерь мощности и КПД тракторов на тяговых сельскохозяйственных технологиях
    (НТУ "ХПИ", 2010) Самородов, Вадим Борисович; Островерх, Александр Олегович
    Представлена методика распределения потерь мощности в колесных тракторах, и рассмотрено влияние скоростных составляющих потерь колесных тракторов на классические потенциальные характеристики эксплуатационной мощности и тягового КПД.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка ефективності використання електричної передачі в безступінчастому механізмі повороту гусеничного трактору
    (НТУ "ХПІ", 2010) Самородов, Вадим Борисович; Яловол, Іван Володимирович
    Запропоновано універсальну методику побудови математичної моделі трансмісії гусеничного трактору з безступінчатим механізмом повороту з використанням електричної та гідрооб'емної передач. Проведено аналіз результатів моделювання і зроблені висновки щодо ефективності використання електричної передачі в безступінчастому механізмі повороту гусеничних тракторів в порівнянні з гідрооб'емною передачею.
  • Ескіз
    Документ
    Обоснование оптимальных конструктивных параметров бесступенчатой трансмиссии трактора
    (НТУ "ХПИ", 2010) Самородов, Вадим Борисович; Рогов, А. В.
    Проведен анализ влияния передаточных отношений на перераспределение потоков мощности в двух потоковых трансмиссиях типа Fendt-Vario, научно обоснованы оптимальные конструктивные параметры, обеспечивающие максимальный КПД ГОМТ для колесных тракторов классов 3-4.