Кафедра "Геометричне моделювання та комп'ютерна графіка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3172

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/gmkg

Дисципліни графічної підготовки "Нарисна геометрія", "Машинобудівне креслення" і "Малювання" викладались з моменту заснування НТУ “ХПІ” – з 1885 року. Першим лектором курсу "Нарисна геометрія" був професор Костянтин Олексійович Андрєєв. Кафедра "Геометричне моделювання та комп'ютерна графіка" заснована у 1930 році (первісна назва – кафедра "Нарисна геометрія і машинобудівне креслення", першим завідувачем якої став Андрєєв Віктор Лаврентієвіч). У подальшому змінювала назви на "Нарисна геометрія та графіка", "Нарисна геометрія та інженерна графіка").

Кафедра "Геометричне моделювання та комп’ютерна графіка" здійснює загальну інженерну графічну підготовку студентів з 1 по 5 курс. Підготовка фахівців орієнтована на підприємства, які створюють, обслуговують, використовують системи комп’ютерної графіки; підприємства медіа-спрямованості та інтернет-спрямованості.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерного моделювання, прикладної фізики та математики Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

p align="justify">У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 10 кандидатів технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 9 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    3D-моделювання персонажа комп'ютерної гри за розробленим концепт-артом
    ("ОЛДІ-ПЛЮС", 2018) Богацька, А. С.; Савченко, Лідія Митрофанівна; Воронцова, Дар'я Володимирівна
    Створена геометрична 3D-модель персонажа комп’ютерної гри "Mobile Legends: Bang Bang" мишеня-воїн засобами таких програмних пакетів, як Autodesk Maya, ZBrush та Marmoset. Моделювання персонажа виконувалось за концепцією, створення якої складалось з наступних етапів: історія та характер персонажа, силует та видимість усіх елементів персонажа, тоновий поділ та підбір кольорової палітри. Розробка даної концепції проводилась на основі аналізу сучасних методів та підходів художників-концепторів цифрової індустрії. Отримана модель представлена в меню комп’ютерної гри серед інших персонажів.