Кафедра "Деталі машин та гідропневмосистеми"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2806

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/dmpm

Від 2017 року кафедра має назву "Деталі машин та гідропневмосистеми" після приєднання до неї кафедри "Гідропневмоавтоматика та гідропривод", попередня назва – "Деталі машин і прикладна механіка", первісна назва – "Деталі машин".

Кафедра "Деталі машин" (від 1902) веде своє походження з механічного відділення Харківського практичного технологічного інституту, на якому викладався загальний курс "Опір матеріалів і побудова машин". У 1894 р. вперше було введено читання спеціального курсу "Деталі машин", який викладав організатор і перший директор інституту професор Віктор Львович Кирпичов (1845-1913 р.). Подальша – "Деталі машин і прикладна механіка" (від 1985) – після об’єднання кафедри "Деталі машин" з кафедрою "Технічна механіка". Першим очільником кафедри «Деталі машин» (1902–1926) був професор Тир Вадим Ерастович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту, забезпечує загальноінженерну і спеціальну підготовку студентів технічних спеціальностей. Кафедра є колективним членом Міжнародної асоціації фахівців-гідравліків.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 6 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Термостатирование смазки, используемой в универсальных шпинделях слябинга 1150 ПАО "Запорожсталь"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Музыкин, Юрий Дмитриевич; Гайдамака, Анатолий Владимирович; Татьков, Владимир Викторович
  • Ескіз
    Документ
    Коэффициент нагрузки в расчёте сепаратора роликоподшипников на прочность
    (PC Technology Center, 2014) Гайдамака, Анатолий Владимирович
    Міцність сепараторів підшипників кочення з урахуванням особливостей їх експлуатації, функціонування і конструкції пропонується оцінювати коефіцієнтом навантаження сепаратора, який включає коефіцієнт динамічності зовнішнього навантаження підшипника, коефіцієнт динамічності навантаження сепаратора роликами, коефіцієнт навантаження сепаратора при перекосі, коефіцієнт концентрації напружень в сепараторі. Дослідження коефіцієнту навантаження сепараторів підшипників кочення будуть використані для розробки аналітичного методу розрахунку сепаратора на міцність
  • Ескіз
    Документ
    Упругие опоры подшипников ротора с управляемой квазинулевой жёсткостью
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2014) Гайдамака, Анатолий Владимирович; Наумов, Александр Иванович; Клитной, Владимир Викторович
  • Ескіз
    Документ
    Роликоподшипники букс вагонов и локомотивов : моделирование и усовершенствование
    (НТУ "ХПИ", 2011) Гайдамака, Анатолий Владимирович
    Проанализированы условия работы, повреждения и пути повышения долговечности роликоподшипников опорных узлов колёсных пар вагонов и локомотивов. Разработаны методы физического моделирования трения и изнашивания роликоподшипников тяжёлых режимов эксплуатации и оборудование для их испытаний, на основе которых создана, испытана и внедрена отечественная конструкция полимерного сепаратора. После десятилетней эксплуатации полимерного сепаратора в цилиндрических роликоподшипниках букс вагонов предложены методы повышения износостойкости сепаратора и торцевого контакта