Кафедра "Деталі машин та гідропневмосистеми"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2806

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/dmpm

Від 2017 року кафедра має назву "Деталі машин та гідропневмосистеми" після приєднання до неї кафедри "Гідропневмоавтоматика та гідропривод", попередня назва – "Деталі машин і прикладна механіка", первісна назва – "Деталі машин".

Кафедра "Деталі машин" (від 1902) веде своє походження з механічного відділення Харківського практичного технологічного інституту, на якому викладався загальний курс "Опір матеріалів і побудова машин". У 1894 р. вперше було введено читання спеціального курсу "Деталі машин", який викладав організатор і перший директор інституту професор Віктор Львович Кирпичов (1845-1913 р.). Подальша – "Деталі машин і прикладна механіка" (від 1985) – після об’єднання кафедри "Деталі машин" з кафедрою "Технічна механіка". Першим очільником кафедри «Деталі машин» (1902–1926) був професор Тир Вадим Ерастович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту, забезпечує загальноінженерну і спеціальну підготовку студентів технічних спеціальностей. Кафедра є колективним членом Міжнародної асоціації фахівців-гідравліків.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 6 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    К вопросу о синтезе характеристик упругих муфт для приводов
    (Харьковский государственный университет, 1970) Киркач, Николай Федорович; Гапонов, Владимир Степанович
  • Ескіз
    Документ
    Исследование переходных процессов в силовой передаче танка Т-64Б методом динамического состояния
    (Харьковский государственный политехнический университет, 1997) Чернышев, Владимир Леонидович
    В статье рассматриваются переходные процессы в силовой передаче танка Т-64Б в режимах запуска двигателя в объектовых условиях, разгона танка на сухой бетонной трассе и его торможения накатом. Автором используется аналитический метод динамического состояния, позволяющий описывать сложные механические системы в виде дифференциальных уравнений, решаемых обычными методами Рунге-Кутта. Получены законы изменения во времени угловых скоростей вращения составных деталей бортовой коробки передач, действующих крутящих моментов в зависимости от скорости движения танка и управляющих воздействий механика-водителя на органы управления.