Кафедра "Деталі машин та гідропневмосистеми"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2806

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/dmpm

Від 2017 року кафедра має назву "Деталі машин та гідропневмосистеми" після приєднання до неї кафедри "Гідропневмоавтоматика та гідропривод", попередня назва – "Деталі машин і прикладна механіка", первісна назва – "Деталі машин".

Кафедра "Деталі машин" (від 1902) веде своє походження з механічного відділення Харківського практичного технологічного інституту, на якому викладався загальний курс "Опір матеріалів і побудова машин". У 1894 р. вперше було введено читання спеціального курсу "Деталі машин", який викладав організатор і перший директор інституту професор Віктор Львович Кирпичов (1845-1913 р.). Подальша – "Деталі машин і прикладна механіка" (від 1985) – після об’єднання кафедри "Деталі машин" з кафедрою "Технічна механіка". Першим очільником кафедри «Деталі машин» (1902–1926) був професор Тир Вадим Ерастович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту, забезпечує загальноінженерну і спеціальну підготовку студентів технічних спеціальностей. Кафедра є колективним членом Міжнародної асоціації фахівців-гідравліків.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 6 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование и анализ НДС эволютного зацепления в системе Autodesk Fusion
    (НТУ "ХПИ", 2018) Протасов, Роман Васильевич; Устиненко, Александр Витальевич; Андриенко, Сергей Владимирович; Ткаченко, Виталий Николаевич
    В статье рассмотрены возможности программы Autodesk Fusion при проектировании зубчатых и цепных передач, а также анализ напряженно-деформированного состояния в программном модуле Simulation. Приведена методика синтеза и анализа прямозубой зубчатой и цепной передачи с эволютным зацеплением, которое характеризуется выпукло-вогнутым контактом. Тестовые расчеты напряженно-деформированного состояния и контактного давления показали сходимость результатов с аналитическими расчетами. Использование программного комплекса Autodesk Fusion позволило ускорить исследование новых эволютных передач.
  • Ескіз
    Документ
    Характеристики режима работы зубчатых передач прокатного стана "1680" ЦГПТЛ металлургического комбината ОАО "Запорожсталь"
    (НТУ "ХПИ", 2013) Гапонов, Владимир Степанович; Музыкин, Юрий Дмитриевич; Татьков, В. В.; Путноки, А. Ю.; Войтович, А. И.
    Представлен анализ работы зубчатых передач, используемых в прокатном оборудовании, показан закон изменения переменных нагрузок, дана оценка ресурса работы согласно принципу линейного суммирования повреждений
  • Ескіз
    Документ
    Измерительный комплекс для определения износа боковой поверхности зубьев
    (НТУ "ХПИ", 2013) Гапонов, Владимир Степанович; Музыкин, Юрий Дмитриевич; Татьков, В. В.; Путноки, А. Ю.; Войтович, А. И.; Федоренко, И. М.
    Reasons of destruction of gearings of rental equipment of are considered it is rotined that it is most simple to fix the level of their capacity possibly in size of tearing down of lateral surface of indents, which is fixed by the offered measuring complex.