Кафедра "Механічна та електрична інженерія" Чернівецького факультету НТУ "ХПІ"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26231
Увага! Поповнення даної колекції призупинено.
Підстава: НАКАЗ №264 ОД від 29.05.2019 р. Про внесення змін до Наказу № 216 ОД від 18.04.2019 року "... ліквідувати Чернівецький факультет Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (м. Чернівці, вул. Головна, буд. 203-А), створений наказом Міністерства освіти і науки України № 155 від 22 травня 1987 року, з 30 червня 2019 року".
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Альтернативні джерела енергії в біоенергетичному комплексі України(Національний авіаційний університет, 2016) Омельченко, Н. М.; Кучерява, В. А.; Крейса, А. Ю.; Дележук, В. І.; Пую, А. І.Документ Вплив каталітичного нейтралізатора на токсичність двигуна з іскровим запалюванням(Хмельницький національний університет, 2018) Славін, Віктор ВасильовичЕкологічні показники бензинового двигуна залежать від складу паливоповітряної суміші. Визначено вплив трикомпонентного каталітичного нейтралізатора на токсичність двигуна з іскровим запалюванням при роботі з карбюраторною і електронною системою впорскування бензину. У роботі визначено вплив каталітичного нейтралізатора на екологічні показники двигуна з різними системами живлення в режимах навантаження, активного і примусового холостого ходу.Документ Вплив технічного стану елементів системи впорскування бензину на паливну економічність двигуна в режимі мінімальної частоти холостого ходу(Хмельницький національний університет, 2017) Славін, Віктор ВасильовичПоказники роботи двигуна обладнаного системою впорскування бензину із зворотнім зв'язком та системою нейтралізації відпрацьованих газів також залежать від технічного стану слідкуючих елементів системи впорскування, які регулюють склад паливоповітряної суміші. У роботі визначено вплив технічного стану елементів підсистем керування наповненням циліндрів та утворення паливоповітряної суміші системи впорскування бензину на паливну економічність двигуна в режимі мінімальної частоти холостого ходу.Документ Паливна характеристика автомобіля з несправними виконавчими елементами електронної системи керування двигуном(Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут, 2017) Славін, Віктор ВасильовичНаведено результати експериментальних досліджень впливу несправностей виконавчих елементів системи керування двигуном на паливну економічність легкового автомобіля в умовах експлуатації.Документ Вплив кута випередження запалювання на показники роботи двигуна, обладнаного сучасною системою впорскування бензину(Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького, 2014) Славін, Віктор Васильович; Гунько, Андрій Веніамінович; Головня, Сергій БорисовичОдним з експлуатаційних факторів, який впливає на робочий процес згоряння в двигунах з іскровим запалюванням, є кут випередження запалювання θ (град). При обладнанні карбюраторних двигунів в умовах експлуатації сучасною електронною системою впорскування бензину, в якій кути випередження запалювання призначені для базового двигуна і змінюються статичною електронною системою запалювання, необхідно визначити оптимальні θ, призначені для двигуна іншої конструкції.Документ Паливна економічність колісних транспортних засобів з різними системами живлення в умовах експлуатації(Донецький інститут залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспорту, 2013) Славін, Віктор ВасильовичДокумент Вплив технічного стану елементів корекції складу паливоповітряної суміші на паливну економічність автомобіля(Національний транспортний університет, 2016) Славін, Віктор Васильович; Манько, Іван Володимирович; Гунько, Андрій ВеніаміновичУ статті розглянуто результати експериментальних досліджень впливу несправностей елементів корекції складу паливоповітряної суміші на паливну економічність легкового автомобіля в режимі мінімального холостого ходу двигуна та усталеного руху автомобіля. Об’єкт дослідження – легковий автомобіль з бензиновим двигуном 4Ч7,6/66 з електронною розподіленою системою впорскування бензину та зворотнім зв’язком. Мета роботи – визначення впливу відхилення нормальної роботи елементів корекції складу паливоповітряної суміші на паливну економічність бензинового двигуна і легкового автомобіля. Метод дослідження – експериментальний. Дослідження впливу відсутності сигналів корекції складу паливоповітряної суміші на паливну економічність легкового автомобіля з сучасною системою впорскування в режимі мінімального холостого ходу свідчать, що: відключення зворотного зв’язку зменшує витрату палива на 9,82 %; витрата палива при відсутності сигналу від ДТОР зростає в 1,26 рази; відсутній сигнал ДПДЗ не збільшує витрату палива під час роботи бензинового двигуна в режимі ХХ (відкриття ДПДЗ – 0%). Замір витрати палива при русі легкового автомобіля зі сталою швидкістю 60 км/год свідчить, що: відсутність сигналу від ДТОР збільшує витрату палива на 14,54 %; несправна робота ДПДЗ збільшує витрату палива на 11%.Документ Вплив системи живлення бензинового двигуна на тягово-швидкісні властивості легкового автомобіля(Хмельницький національний університет, 2015) Славін, Віктор ВасильовичУ статті наведені результати аналітичного дослідження тягово-швидкісних властивостей автомобіля зі штатною карбюраторною системою живлення та електронною розподіленою системою впорскування бензину типу LH-Motronic зі зворотнім зв’язком і системою нейтралізації відпрацьованих газів.Документ Вплив типу системи живлення на показники роботи бензинового двигуна(Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка, 2011) Славін, Віктор Васильович; Манько, Іван Володимирович; Карев, СтаніславДокумент Вплив типу системи живлення на екологічні показники автомобіля в умовах експлуатації(НТУ "ХПІ", 2015) Славін, Віктор Васильович; Манько, Іван Володимирович; Гунько, Андрій ВеніаміновичВизначені екологічні показники бензинового двигуна з різними системами живлення в режимах навантаження та в швидкісних режимах активного і примусового холостого ходу. Експериментальними дослідженнями на моделюючому роликовому стенді за програмою Європейського їздового циклу визначено екологічний рівень забруднення атмосферного повітря автомобілем, обладнаним в умовах експлуатації системами впорскування бензину зі зворотнім зв’язком і нейтралізації відпрацьованих газів.