Кафедра "Технічна кріофізика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7478

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/krio

Кафедра "Технічна кріофізика" була організована 31 серпня 1977 року професором Анатолієм Григоровичем Подольським, відомим вченим в галузі фізики низьких температур. Підготовка студентів по кріогенній техніці почалася ще у 1973 році.

Підготовка студентів проходить на кафедрі та у філіалі при Фізико-технічному інституті низьких температур НАН України та Інституті кріобіології та кріомедицини НАН України.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 3 кандидата технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 1 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна підготовка навчального інженера
    (2019) Кухаренко, Володимир Миколайович
    Володіння цифровими технологіями визначає інформаційну та фахову компетентність викладача. Перші компетентності допомагають йому організувати сучасний навчальний процес, інші - забезпечують доступ до новітньої фахової інформації. Дослідження показують, що тільки зараз починають формуватися серйозні комплексні стратегії використання цифрових технологій, а викладач стає лідером майбутньої освіти. Цифрові технології ускладнюються і постає нагальна потреба у нових фахівцях – навчальних інженерах, які мають забезпечити нові стратегії в освіті. В роботі розглядається комплекс відкритих дистанційних курсів для підготовки викладачів до використання нових навчальних технологій. У курсах використовуються результати щорічних опитувань педагогічної спільноти світу з визначення популярних педагогічних інструментів. Вони формують у викладачів майстерність персональних знань. Це сприяє розвитку персонального навчального середовища та персональної навчальної мережі викладача. Система підготовки навчального інженера повинна складатися з програмної інженерії та запропонованого педагогічного блоку. В останній блок входять розділи формування майстерності персональних знань, проектування дистанційного курсу, розробка структури, організації дистанційного та змішаного навчання, експертизи дистанційного курсу. Всі розділи педагогічного блоку пройшли апробацію у відкритих дистанційних курсах Проблемної лабораторії дистанційного навчання НТУ "ХПІ". Протягом 2013-2018 рр. відкриті дистанційні курси вивчали понад 2600 викладачів України, успішно завершили навчання 370. Наступним кроком має бути об’єднання зусиль з ІТ-фахівцями, визначення компетентностей навчального інженера та підготовка освітньої програми підготовки фахівця майбутнього.
  • Ескіз
    Документ
    The models of distance forms of learning in National academy of statistics, accounting and audit
    (2017) Deryhlazov, L. V.; Kukharenko, V. M.; Perkhun, L. P.; Tovmachenko, N. M.
    Finding solutions to the problems faced by the Ukrainian education system require an adequate organizing structure for education system, enabling transition to the principle of a "life-long education". The best option for this is the distance learning systems (DLS), which are considered by leading Ukrainian universities as high-performance information technologies in modern education, envisaged by the National Informatization Program, with the goals of reforming higher education in Ukraine in the context of joining the European educational space.The article analyzes and summarizes the experience of implementing DLS "Prometheus" and Moodle and the main directions of distance learning development at the National Academy of Statistics, Accounting and Auditing (NASAA). The emphasis is on the need to improve the skills of teachers with the use of open distance courses and the gradual preparation of the student for a learning process in the new conditions. The structure of distance courses for different forms of education (full-time, part-time, mixed) has been developed. The analysis models of forms of learning (Face to face, the driver complementary, rotation model; flex model, etc.) is presented. Dynamic version of the implementation of mixed learning models of NASAA using DLS "Prometheus" and Moodle is presented. The conclusion is that the experience of NASAA shows that the mixed form of distance learning based on Moodle platform is most adequate to the requirements of Ukraine's development within the framework of European education.
  • Ескіз
    Документ
    Open online course for prepare world teachers
    (2016) Daradkeh, Y. I.; Kukharenko, V. M.
    The purpose is to display that the use of a system approach in a working up the development of distance learning systems, open online courses, blended (hybrid) training teachers who have the content curator experience and secures an achievement of a high-quality education. The analysis results show that distance education technologies leave you to create and use a variety of methods and technological devices of training that meet the requirements of the customer training, promote student motivation and training of teachers, as well as personalizing the learning process. It is important that the strategy of various distance learning technologies have been supported by educational purposes and based on effective organizational support model.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості електронного університету
    (2017) Кухаренко, Володимир Миколайович
    В роботі розглянуто сучасний стан розвитку мережевого суспільства, визначено цілі та принципи. Показано, що у такому суспільстві велику роль буде відігравати відкрита освіта, яка передбачає відкритий вхід, безкоштовну відкритість, відкриті освітні ресурсита відкриту освітню практику, та мережеве суспільство, яке будує університет. На базі аналізу надано особливості електронного університету та визначені умови його створення. Надані типи дистанційних курсів для різних етапів підготовки фахівця та роль хМООС і сМООС. Розглянута гнучка система організації навчального процесу для різних рівнів тих, хто навчаєтьсяз використанням змішаного навчання, мікро-навчання, показано важливість персональної навчальної мережі та портфоліо студента. На базі роботи проблемної лабораторії дистанційного навчання НТУ "ХПІ" показано, що досвіду у використанні базових технологій достатньо для розбудови електронного університету, але велику увагу необхідно приділяти кадровому забезпеченню.
  • Ескіз
    Документ
    Пілотний дистанційний курс "Змішане навчання"
    (Інститут педагогіки НАПН України, 2017) Кухаренко, Володимир Миколайович
    У роботі наводяться результати навчання вчителів та викладачів університетів у пілотному відкритому дистанційному курсі "Змішане навчання", проведеного проблемною лабораторією дистанційного навчання НТУ "ХПІ". Для успішного впровадження змішаного навчання у середній школі важливо вирішити визначитись з системою дистанційного навчання (LMS) для супроводу навчального процесу (бажано використовувати Moodle) та підвищити рівень володіння вчителями та викладачами таксономії Блума.
  • Ескіз
    Документ
    Методика комплексного оцінювання якості тестів. Частина 2
    (Державна служба статистики України, 2018) Кухаренко, Володимир Миколайович; Перхун, Л. П.; Товмаченко, Н. М.
    Продовжено виклад методики комплексного оцінювання якості тестів, що ґрунтується на методах класичної теорії, методах Data Mining та Item Response Theory (IRT). Для аналізу використано коефіцієнт внутрішньої узгодженості Кьюдера – Річардсона, коефіцієнт генералізації, виконана ієрархічна кластеризація, здійснено розрахунки за однопараметричною моделлю Раша. Обґрунтовано засади подальшого вдосконалення тесту.