Вісник № 02. Економічні науки

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56877

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Телевізійна реклама як основний медіаканал рекламної кампанії
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кітченко, Олена Миколаївна; Видря, Поліна Володимирівна
    У статті розглядаються питання з використанням телевізійної реклами, як одного з найвпливовіших засобів масової інформації. Зазначено, що реклама на телебаченні все ще залишається одним з найпотужніших інструментів маркетингових комунікацій. Описано і проаналізовано засоби інформації, які можуть бути використані під час проведення рекламної кампанії. Зауважено, що реклама на телебаченні не є самим ефективним інструментом просування. Зауважено, що під час реклами на телебаченні, необхідно враховувати оптимальну кількість показів і переваг, завдяки яким споживач буде знати про товар і при цьому у нього не виникне негативних асоціацій із ним.