Вісник № 02. Економічні науки

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56877

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    Зміни в стратегії розвитку малого підприємництва у зв'язку зі світовою пандемією Covid-19
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Тверська, Яна Миколаївна; Літвиненко, Марія Владиславна
    В статті зазначено які підприємства відносять до малого та середнього бізнесу, визначено їх головну перевагу. Проведений аналіз впливу Сovid-19 на діяльність окремих секторів економіки України. Наданий перелік заходів для стабільного поліпшення фінансової ситуації малого і середнього бізнесу після виходу їх із карантину. Зазначений перелік складових стратегії відновлення й особливої тактики щодо запобігання закриття малого і середнього бізнесу, що вивели власне підприємці України.
  • Ескіз
    Публікація
    Боротьба з конфліктами в колективі в операційному менеджменті
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Сахацька, Єлизавета Ігорівна
    У статті розглянуто поняття конкуренція в колективі в операційній системі. Також розглянуто вплив цього поняття на загальну атмосферу, яка значно позначається на роботі персоналу, і якщо є негативною, то це може призвести до зменшення продуктивності праці, виникнення конфліктів, і в цілому до поглиблення проблем організації чи підприємства та виникнення нових, зменшення ефективності функціонування. З'ясовано, що конкурентоспроможність персоналу забезпечується не тільки за рахунок вмілого використання індивідуальних конкурентних переваг, але також і за рахунок ефективної системи управління персоналом та системи менеджменту підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Ризики діяльності підприємств України в умовах пандемії та карантинних обмежень
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Майстро, Руслана Григорівна; Васильцова, Світлана Олександрівна
    Досліджено ризики в умовах пандемії COVID-19 для підприємств та економіки України, до яких відносять зовнішні та внутрішні ризики. Досліджено тематичний випуск Консенсус-прогнозу та здійснено аналіз оцінки ризиків для підприємств та економіки України на основі опитування експертів та молоді. Зазначено, що згортання діяльності підприємств України здатне спричинити руйнівні системні наслідки для національної економіки, а саме: спад ВВП та погіршення макроекономічних дисбалансів, дестабілізація банківської системи внаслідок неплатоспроможності суб’єктів підприємництва, збільшення безробіття, нарощення дебіторської та кредиторської заборгованості. Визначено основні заходи з підтримки діяльності українських підприємств з боку держави, серед яких реалізація антикризового Плану дій щодо підтримки підприємництва в умовах карантинних заходів та у період економічного відновлення, сприяння збереженню та розширенню ринків збуту для підприємств в умовах обмежень, впровадження заходів для недопущення корупційних зловживань, спрощення податкового адміністрування, стимулювання цифрових трансформацій.
  • Ескіз
    Публікація
    Теоретико-методичні основи формування інноваційного потенціалу підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кузьменко, Тетяна Сергіївна; Горбунов, Микола Петрович; Маковоз, Оксана Сергіївна
    У роботі було розглянуте поняття інноваційного потенціалу та представлена його структура. Зроблено огляд умов формування інноваційного потенціалу, етапи та особливости його проведення, аналіз останніх досліджень і публікацій. З'ясовано, що переважна більшість наукових робіт з даної проблематики торкається аналізу певних аспектів інноваційного потенціалу організації. Зроблено висновки, що мінімізації помилок служитиме використання декількох методів оцінки при формуванні інноваційного потенціалу.
  • Ескіз
    Публікація
    Акцизний податок: зміни в оподаткуванні тютюнових виробів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Коптєва (Фадєєва), Ганна Миколаївна; Андрієнко, Катерина Сергіївна
    Сучасна акцизна політика в умовах активної трансформації тютюнового ринку має забезпечувати достатній рівень податкових надходжень до бюджету. Акцизний податок з тютюнової продукції, виробленої на території України, традиційно формує найбільшу частку у структурі акцизних податків, а саме їх оподаткування здійснюється за специфічною та адвалорною ставками. Метою статті є дослідження впливу підвищення специфічної акцизної ставки на надходження акцизного податку до бюджету. Проаналізовано основні зміни в оподаткуванні тютюнових виробів в Україні та наслідки для національних виробників тютюну і тютюнової продукції. З метою дослідженні впливу підвищення специфічної акцизної ставки на надходження акцизного податку до бюджету побудовано прогнозну модель залежності податкових надходжень від акцизного податку до бюджету від продажів тютюнових виробів та від середнього акцизу на пачку сигарет. Запропоновано заходи, що сприятимуть поступовому збільшенню доходів бюджету від акцизного податку з тютюну та тютюнових виробів, зменшенню тіньового сектору та підтримці національних виробників.
  • Ескіз
    Публікація
    Телевізійна реклама як основний медіаканал рекламної кампанії
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кітченко, Олена Миколаївна; Видря, Поліна Володимирівна
    У статті розглядаються питання з використанням телевізійної реклами, як одного з найвпливовіших засобів масової інформації. Зазначено, що реклама на телебаченні все ще залишається одним з найпотужніших інструментів маркетингових комунікацій. Описано і проаналізовано засоби інформації, які можуть бути використані під час проведення рекламної кампанії. Зауважено, що реклама на телебаченні не є самим ефективним інструментом просування. Зауважено, що під час реклами на телебаченні, необхідно враховувати оптимальну кількість показів і переваг, завдяки яким споживач буде знати про товар і при цьому у нього не виникне негативних асоціацій із ним.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості формування фінансових результатів сільскогосподарського підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Фальченко, Олена Олександрівна; Яцина, Вікторія Валентинівна; Кочетова, Тетяна Іванівна
    Розглянуто фінансові результати сільськогосподарських підприємств як економічну категорію, яка відображає діяльності сільськогосподарського підприємства. Визначено основне внутрішнє джерело формування фінансових результатів сільськогосподарських підприємств, яке є прибуток та його вплив на господарську діяльність в сільскому господарстві. Рекомендовано на основі проведеного дослідження порядок методики формування фінансових результатів сільськогосподарських підприємств в бухгалтерського обліку. Зроблено висновок, що формування фінансових результатів сільськогосподарських підприємств є надзвичайно важливим аспектом їх діяльності і передбачає розробку певних організаційно-методичних заходів з метою створення цілісної системи управління прибутком підприємств.