Змішане навчання – інновація ХХІ сторіччя : міжнародна науково-практична конференція. 2018

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38910

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Особливості впровадження змішаного навчання у Сумському державному університеті
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Шовкопляс, О. А.; Зубань, Ю. О.; Базиль, О. О.; Лаврик, Т. В.; Кравченко, Ю. А.; Бражник, І. Є.
    У роботі представлені результати експерименту з апробації змішаного навчання у Сумському державному університеті (СумДУ), започаткованого у 2016 році. Апробація моделі змішаного навчання дозволяє систематизувати та узагальнити накопичений педагогічний досвід викладачів.
  • Ескіз
    Документ
    Способи організації освітньої взаємодії в процесі реалізації ротаційної моделі змішаного навчання "перевернутий клас" у закладах вищої освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Даниско, О.
    У статті на основі теоретичного узагальнення наукової літератури висвітлено способи организації освітньої взаємодії в процесі реалізації ротаційної моделі змішаного навчання "перевернутий клас" у закладах вищої освіти. Визначено сім базових способів реалізації моделі, які можна використовувати у роботі зі студентами, варіюючи стилі навчання, інформаційні ресурси, рівні взаємодії: стандартний, дискусійно-сфокусований, штучний, груповий, подвійного перевертання, віртуальний "перевернутий клас".