Кафедра "Турбінобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/turbine

Кафедра "Турбінобудування" була заснована у 1930 році у Харківському механіко-машинобудівному інституті визначним ученим, педагогом і організатор науки, професором Володимиром Матвійовичем Маковським.

Постановою Ради Міністрів України № 665-р від 22 грудня 2006 року науково-дослідний комплекс експериментальних установок щодо вивчення газодинамічних та теплофізичних процесів у турбомашинах кафедри "Турбінобудування" НТУ "ХПІ" набув статусу "Національного надбання України". Це єдиний у країні приклад високої оцінки значущості обладнання університетської кафедри та високих наукових результатів, які одержують за його допомогою. Очолював кафедру на той час доктор технічних наук, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки професор Анатолій Володимирович Бойко.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 5 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента, 2 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Оптимального проектирования проточных частей осевых турбомашин – современное состояние
    (НТУ "ХПИ", 2005) Бойко, Анатолий Владимирович; Говорущенко, Юрий Николаевич; Усатый, Александр Павлович
    В статті проведена оцінка сучасного стану теорії та практики оптимального проектування проточної частини осьових турбомашин, перспектив її розвитку і можливостей використання в турбінобудуванні України. Дослідження базуються на аналізі джерел інформації по названій тематиці, в основному, зарубіжних, та досвіді авторів у області оптимального проектування проточних частин турбомашин. Підтверджена актуальність проблем оптимального проектування проточних частин осьових турбомашин з використанням сучасних методів чисельного моделювання течії рідини в решітках і термонапруженого стану лопаток, а також прогресивних методів пошуку оптимального рішення. Показано, що використання описаних методів дозволяє досягти рекордних показників ефективності створюваних турбомашин при зменшенні терміну доводки конструкції та затрат на проектування.