Кафедра "Турбінобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/turbine

Кафедра "Турбінобудування" була заснована у 1930 році у Харківському механіко-машинобудівному інституті визначним ученим, педагогом і організатор науки, професором Володимиром Матвійовичем Маковським.

Постановою Ради Міністрів України № 665-р від 22 грудня 2006 року науково-дослідний комплекс експериментальних установок щодо вивчення газодинамічних та теплофізичних процесів у турбомашинах кафедри "Турбінобудування" НТУ "ХПІ" набув статусу "Національного надбання України". Це єдиний у країні приклад високої оцінки значущості обладнання університетської кафедри та високих наукових результатів, які одержують за його допомогою. Очолював кафедру на той час доктор технічних наук, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки професор Анатолій Володимирович Бойко.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 5 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента, 2 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Об одном варианте метода прогонки при численных решениях теплофизических задач
    (НТУ "ХПИ", 2008) Пустовалов, Владимир Николаевич; Науменко, Светлана Петровна
    Запропоновано деякі уточнені способи дискретизації граничних умов 2-го і 3-го родів при чисельному розв’язані теплофізичних задач, що сумісні з методом прогонки при порушенні тридіагональності матриці коефіцієнтів СЛАР.
  • Ескіз
    Документ
    Сравнительный анализ некоторых моделей турбулентности при расчетах пограничных слоев
    (НТУ "ХПИ", 2004) Пустовалов, Владимир Николаевич; Науменко, Светлана Петровна
    Проведен сравнительный расчет существенно градиентных пограничных слоев с помощью k – ɛ модели турбулентности и расчетами по методам Хеда, Брэдшоу-Ферриса и Труккенбродта. Отмечено, что применение k – ɛ модели дает лучшие совпадение с экспериментальными данными