Кафедра "Турбінобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/turbine

Кафедра "Турбінобудування" була заснована у 1930 році у Харківському механіко-машинобудівному інституті визначним ученим, педагогом і організатор науки, професором Володимиром Матвійовичем Маковським.

Постановою Ради Міністрів України № 665-р від 22 грудня 2006 року науково-дослідний комплекс експериментальних установок щодо вивчення газодинамічних та теплофізичних процесів у турбомашинах кафедри "Турбінобудування" НТУ "ХПІ" набув статусу "Національного надбання України". Це єдиний у країні приклад високої оцінки значущості обладнання університетської кафедри та високих наукових результатів, які одержують за його допомогою. Очолював кафедру на той час доктор технічних наук, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки професор Анатолій Володимирович Бойко.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 5 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента, 2 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Влияние входных условий на газодинамические характеристики выходного диффузора ЦВД
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Юдин, Юрий Алексеевич; Субботович, Валерий Петрович; Лапузин, Александр Викторович; Юдин, Александр Юрьевич; Темченко, Сергей Александрович
  • Ескіз
    Документ
    Влияние угла выхода потока из сопловой решетки и режима работы турбины на потери от утечки через радиальный зазор
    (НТУ "ХПИ", 2012) Лапузин, Александр Викторович; Лим, Чан Сан; Субботович, Валерий Петрович; Юдин, Юрий Алексеевич; Юдин, Александр Юрьевич
    Приведены результаты экспериментального исследования влияния величины периферийной утечки на экономичность малоразмерных осевых турбин, которые отличаются углом выхода потока из сопловых решеток. Установлено влияние изменения величины радиального зазора на составляющие потерь в ступени, а также на относительный внутренний и «заторможенный» КПД в широком диапазоне углов атаки рабочего колеса.