Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Assessing the scale and readiness of companies to enter the world market of informational technologies
    (2013 L'Association 1901 "SEPIKE", 2015) Sokol, Kateryna
    In the article while determining the readiness assessment of IT companies to enter the world market of information technology, which is based on the weighted average degree of manifestation of expert evaluation in its totality of diagnostic parameters that characterize readiness to enter the world market of information technologies and can manifest itself in its activities to varying degrees, is proposed to use specially designed numerical measurement scale that has a gradation in the proportions of the golden section, corresponding to different degrees of readiness of the IT companies to enter the world market of information technologies.