Кафедра "Технологія машинобудування та металорізальні верстати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3960

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmms

Кафедра "Технологія машинобудування та металорізальні верстати" заснована в 1934 році. Першим завідувачем кафедри був доцент Ф. К. Корольов – фахівець в області металорізальних верстатів, який беззмінно керував колективом до 1966 року і суттєво вплинув на розвиток кафедри.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів технічних наук, 6 кандидатів технічних наук; 5 співробітників мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Методика вибору, призначення технологічного забезпечення системи параметрів поверхневого шару циліндричних зубчастих коліс
    (Донбаська державна машинобудівна академія, 2020) Ковальов, Віктор Дмитрович; Васильченко, Яна Василівна; Шаповалов, Максим Валерійович; Анциферова, Олеся Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Розробка метода автоматизованого вибору швидкості різання при оптимізації режимів обробки на важких верстатах з ЧПК
    (ФОП Тарасенко В. П., 2021) Ковальов, Віктор Дмитрович; Васильченко, Я. В.; Кметь, І. А.; Петренко, Д. І.; Анциферова, Олеся Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення ефективності лезової обробки великомодульних шевронних коліс
    (ФОП Тарасенко В. П., 2021) Клочко, Олександр Олександрович; Камчатна-Степанова, Катерина Валеріївна; Анциферова, Олеся Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Математична модель теплонапруженості процесу імпульсного переривчастого шліфування
    (НТУ "ХПІ", 2018) Новіков, Федор Васильович; Клочко, Олександр Олександрович; Охріменко, Олександр Анатолійович; Анциферова, Олеся Олександрівна; Басова, Євгенія Володимирівна
    Разроблена математична модель теплонапруженості процесу імпульсного переривчастого шліфування. Переривчасте шліфування застосовується для зменшення нагрівання поверхні, що шліфується за рахунок періодичного переривання її контакту з колом, тобто контакт при шліфування здійснюється зміни від шліфування до різання за рахунок наявності різальних крайок за рахунок формоутворення круга. Запропоновано імпульсне зубошліфування, де забезпечується постійний контакт шліфувального круга з оброблюваємим зубчастим колесом, але імпульс зйома метала забезпечується за рахунок виконання пазів під кутом λ. Для цього на периферії кола виконуються пази. Розроблено різні форми пазів зубошліфувальних кругів, які забезпечують змішаний процес різання: швидкісного фрезерування за рахунок наявністі різальних крайок і безпосередньо абразивного шліфування, що забезпечує зменьшення нагрівання поверхні зубчатого коліса за рахунок періодичного зміну процеса зйома метала та значне зменшення засолювання шліфувального круга за рахунок перехіда шліфування в різання.