Кафедра "Технологія машинобудування та металорізальні верстати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3960

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmms

Кафедра "Технологія машинобудування та металорізальні верстати" заснована в 1934 році. Першим завідувачем кафедри був доцент Ф. К. Корольов – фахівець в області металорізальних верстатів, який беззмінно керував колективом до 1966 року і суттєво вплинув на розвиток кафедри.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів технічних наук, 6 кандидатів технічних наук; 5 співробітників мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Разработка и внедрение Enterprise Resource Planning (ERP) систем на Open Source технологиях в машиностроительных предприятиях
    (НТУ "ХПИ", 2018) Добротворский, Сергей Семенович; Сокол, Евгений Иванович; Гнучих, Сергей Сергеевич; Добровольская, Людмила Георгиевна
    Анализируются возможности автоматизации процессов на машиностроительных предприятиях системами Enterprise Resource Planning (ERP) с использованием Open Source технологий. Раскрыты проблемы, которые могут решаться ERP системами. Проанализирована структура ERP систем. Рассмотрены её недостатки и достоинства. Предложена концепция использования микросервисов в проектировании ERP систем. Микросервисы - это сервисно - ориентированная архитектура, используемая для создания распределенных программных систем. Сделаны выводы об необходимости разработки отечественных ERP систем на Open Source технологиях. Одним из путей решения которых есть создание JavaMach cluster.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема высокоскоростного фрезерования зубьев с эвольвентным профилем
    (НТУ "ХПИ", 2010) Добротворский, Сергей Семенович; Добровольская, Людмила Георгиевна; Иващенко, Е. В.
    A production of gear-wheels, especially large module, is one of the most difficult and labour intensive areas of metal-workingness. In the loop of their making to 70% time is on operations, related to treatment of points. Therefore an actual task is perfection of processes of point cutting in the direction of increase of their productivity at providing of the required quality of gear-wheels