Кафедра "Технологія машинобудування та металорізальні верстати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3960

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmms

Кафедра "Технологія машинобудування та металорізальні верстати" заснована в 1934 році. Першим завідувачем кафедри був доцент Ф. К. Корольов – фахівець в області металорізальних верстатів, який беззмінно керував колективом до 1966 року і суттєво вплинув на розвиток кафедри.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів технічних наук, 6 кандидатів технічних наук; 5 співробітників мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Технология обработки крупномодульных зубчатых колес однокорпусными фрезами двухстороннего резания с чередующимися коническими зубчатыми рейками
    (НТУ "ХПИ", 2010) Тимофеев, Юрий Викторович; Мироненко, Е. В.; Клочко, А. А.; Шаповалов, В. Ф.
    Розроблена технологія для повної обробки за один прохід обох бічних поверхонь зубів загартованих зубчастих коліс з великими модулями однокорпусними фрезами двостороннього різання, що чергуються конічними зубчастими рейками, що мають зменшені, у порівнянні зі стандартними фрезами, розміри ріжучих кромок. При обробці загартованих зубчастих коліс кількість різців, що профілюють эвольвентну поверхню зубів, знижується в 2 рази і половина зубчастих рейок обробляє кожну бічну поверхню зубів.
  • Ескіз
    Документ
    Технологическое обеспечение заданной системы параметров поверхностного слоя цилиндрических закаленных крупномодульных зубчатых колес
    (НТУ "ХПИ", 2013) Шелковой, Александр Николаевич; Тимофеев, Юрий Викторович; Клочко, А. А.
    Рассмотрено решение задачи по технологическому обеспечению заданной системы параметров поверхностного слоя цилиндрических закаленных крупномодульных зубчатых колес в совокупности с эксплуатационными свойствами цилиндрических крупномодульных зубчатых колес (усталостная прочность, износостойкость, контактная жесткость, надежность и точность работы узла и изделия в целом). Вследствие силового и теплового воздействия фрезы на зубчатое колесо, а также изменяющихся условий деформирования в зоне контакта существенно изменяются механические свойства поверхностного слоя зубчатого колеса с учетом радиуса округления режущей кромки зубьев фрезы.