Кафедра "Технологія машинобудування та металорізальні верстати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3960

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmms

Кафедра "Технологія машинобудування та металорізальні верстати" заснована в 1934 році. Першим завідувачем кафедри був доцент Ф. К. Корольов – фахівець в області металорізальних верстатів, який беззмінно керував колективом до 1966 року і суттєво вплинув на розвиток кафедри.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів технічних наук, 6 кандидатів технічних наук; 5 співробітників мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Стенд для випробування коробок передач
    (ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2016) Долішній, Богдан Васильович; Бурда, Мирослав Йосипович; Клочко, Олександр Олександрович; Остапович, Євген Васильович
    Стенд для випробовування коробок передач містить корпус, на якому встановлюють випробовувану коробку передач, привід обертання вхідного вала коробки передач, у вигляді електродвигуна та пасової передачі, вузол навантаження, встановлений на вихідному валу коробки передач, привід переключення передач. Додатково містить давачі кількості обертів вхідного та вихідного валів коробки передач, та систему числового програмного керування приводом переключення передач та вузлом навантаження у відповідності із заданою програмою випробовувань. Програма випробувань максимально відтворює реальні експлуатаційні навантаження. Сам вузол навантаження виконаний у вигляді електричного порошкового гальма.
  • Ескіз
    Документ
    Зубчаста прямозуба циліндрична передача
    (ДП "Український інститут промислової власності", 2014) Ковальов, Віктор Дмитрович; Клочко, Олександр Олександрович; Кравченко, Дмитро Олександрович; Кане, Марк Моісєєвіч; Кірєєв, Євген Миколайович
    Зубчаста прямозуба циліндрична передача вміщує ведуче та ведене колеса з мастильною рідиною між ними, причому в зоні контакту евольвентних поверхонь прямозубих циліндричних коліс поверхня ведучого прямозубого циліндричного зубчастого колеса має що найменше два спеціальні гідродинамічні кармани на відстані 0,3 модуля від точки входу в зачеплення до точки виходу із зачеплення і на відстані 0,3 модуля від точок переходу тертя-кочення в тертя ковзання та мастильну рідину в пружно-нестискуваному стані.