Кафедра "Технологія машинобудування та металорізальні верстати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3960

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmms

Кафедра "Технологія машинобудування та металорізальні верстати" заснована в 1934 році. Першим завідувачем кафедри був доцент Ф. К. Корольов – фахівець в області металорізальних верстатів, який беззмінно керував колективом до 1966 року і суттєво вплинув на розвиток кафедри.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів технічних наук, 6 кандидатів технічних наук; 5 співробітників мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Технологическое обеспечение высокоэффективного изготовления элементов и сборки агрегатов со змеевиковыми системами
    (НТУ "ХПИ", 2009) Петривный, В. Н.; Тимофеев, Юрий Викторович
    На основі аналізу існуючих методів виготовлення агрегатів зі змієвиковими системами сформульовані нові принципи технології формування змієвикових елементів з цільного куска оребреної труби і складання змієвикових систем. Їх реалізація дозволила мінімізувати об’єм, що займає змієвикова система.
  • Ескіз
    Документ
    Технологическое обеспечение заданной системы параметров поверхностного слоя цилиндрических закаленных крупномодульных зубчатых колес
    (НТУ "ХПИ", 2013) Шелковой, Александр Николаевич; Тимофеев, Юрий Викторович; Клочко, А. А.
    Рассмотрено решение задачи по технологическому обеспечению заданной системы параметров поверхностного слоя цилиндрических закаленных крупномодульных зубчатых колес в совокупности с эксплуатационными свойствами цилиндрических крупномодульных зубчатых колес (усталостная прочность, износостойкость, контактная жесткость, надежность и точность работы узла и изделия в целом). Вследствие силового и теплового воздействия фрезы на зубчатое колесо, а также изменяющихся условий деформирования в зоне контакта существенно изменяются механические свойства поверхностного слоя зубчатого колеса с учетом радиуса округления режущей кромки зубьев фрезы.