Кафедра "Технологія машинобудування та металорізальні верстати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3960

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmms

Кафедра "Технологія машинобудування та металорізальні верстати" заснована в 1934 році. Першим завідувачем кафедри був доцент Ф. К. Корольов – фахівець в області металорізальних верстатів, який беззмінно керував колективом до 1966 року і суттєво вплинув на розвиток кафедри.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів технічних наук, 6 кандидатів технічних наук; 5 співробітників мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка теплообміну при спільній дії струменів повітря і потоку ЗОР при шліфуванні
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Степанов, Михайло Сергійович; Іванова, Лариса Петрівна; Літовченко, Петро Іванович; Іванова, Марина Сергіївна
    Одним з основних і перспективних методів підвищення продуктивності і якості обробки при шліфуванні є застосування удосконаленої техніки подачі ЗОР. Для практичного здійснення зазначених методів на виробництві розробляють і впроваджують різні пристрої подачі ЗОР в зону різання. У деяких пристроях для забезпечення відсутності контакту нагрітої ЗОР з деталями верстата створюють повітряну завісу, в результаті чого виникає комплексна теплова взаємодія струменів ЗОР і повітря. У даній статті розглянута схема передачі тепла на різних ділянках потоків ЗОР і повітря в пристрої подачі ЗОР. Запропоновано математичні моделі теплового балансу на цих ділянках і кількості теплоти, що виділяється з нагрітої ЗОР і відводиться струменями повітря. Наведені математичні залежності можуть бути використані при проектуванні техніки подачі ЗОР, яка забезпечує усунення можливості контакту нагрітої рідини з елементами верстата.