Кафедра "Технологія машинобудування та металорізальні верстати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3960

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmms

Кафедра "Технологія машинобудування та металорізальні верстати" заснована в 1934 році. Першим завідувачем кафедри був доцент Ф. К. Корольов – фахівець в області металорізальних верстатів, який беззмінно керував колективом до 1966 року і суттєво вплинув на розвиток кафедри.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів технічних наук, 6 кандидатів технічних наук; 5 співробітників мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Гасник коливань тиску
    (ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2019) Степанов, Михайло Сергійович; Котляр, Олексій Віталійович; Панамарьова, Ольга Борисівна; Басова, Євгенія Володимирівна; Іванова, Марина Сергіївна
    Гасник коливань тиску складається з корпуса і робочого органу, крім того має диски та пов'язані з ними телескопічні патрубки, довжина яких може змінюватися при провертанні дисків один відносно іншого.
  • Ескіз
    Документ
    Пристрій подачі мастильно-охолоджувальної рідини
    (ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2019) Степанов, Михайло Сергійович; Літовченко, Петро Іванович; Котляр, Олексій Віталійович; Іванова, Марина Сергіївна; Іванова, Лариса Петрівна; Басова, Євгенія Володимирівна
    Пристрій для подачі мастильно-охолоджувальної рідини (МОР) при обробці круглим зовнішнім шліфуванням містить патрубок для відходів обробки. Пристрій споряджено підвідним соплом, яке охоплює заготовку та приймачем з повітряними каналами і радіальними соплами, виконаними з різними діаметрами, причому вісь сопла з максимальним діаметром співпадає з напрямком дії сили різання.
  • Ескіз
    Документ
    Демпфувальний пристрій
    (ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2019) Степанов, Михайло Сергійович; Котляр, Олексій Віталійович; Панамарьова, Ольга Борисівна; Басова, Євгенія Володимирівна; Іванова, Марина Сергіївна
    Демпфувальний пристрій, що складається з корпуса і демпфера крім того демпфер розташовано на пружних елементах у вигляді розміщених у пазах корпусу пружин, що поєднані з плунжерами, які переміщуються відповідно коливань робочого тиску у магістралі.
  • Ескіз
    Документ
    Стенд для випробування коробок передач
    (ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2016) Долішній, Богдан Васильович; Бурда, Мирослав Йосипович; Клочко, Олександр Олександрович; Остапович, Євген Васильович
    Стенд для випробовування коробок передач містить корпус, на якому встановлюють випробовувану коробку передач, привід обертання вхідного вала коробки передач, у вигляді електродвигуна та пасової передачі, вузол навантаження, встановлений на вихідному валу коробки передач, привід переключення передач. Додатково містить давачі кількості обертів вхідного та вихідного валів коробки передач, та систему числового програмного керування приводом переключення передач та вузлом навантаження у відповідності із заданою програмою випробовувань. Програма випробувань максимально відтворює реальні експлуатаційні навантаження. Сам вузол навантаження виконаний у вигляді електричного порошкового гальма.
  • Ескіз
    Документ
    Зубчаста прямозуба циліндрична передача
    (ДП "Український інститут промислової власності", 2014) Ковальов, Віктор Дмитрович; Клочко, Олександр Олександрович; Кравченко, Дмитро Олександрович; Кане, Марк Моісєєвіч; Кірєєв, Євген Миколайович
    Зубчаста прямозуба циліндрична передача вміщує ведуче та ведене колеса з мастильною рідиною між ними, причому в зоні контакту евольвентних поверхонь прямозубих циліндричних коліс поверхня ведучого прямозубого циліндричного зубчастого колеса має що найменше два спеціальні гідродинамічні кармани на відстані 0,3 модуля від точки входу в зачеплення до точки виходу із зачеплення і на відстані 0,3 модуля від точок переходу тертя-кочення в тертя ковзання та мастильну рідину в пружно-нестискуваному стані.