Кафедра "Зварювання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5280

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/svarka

Кафедра "Зварювання" заснована у 2010 році професором Віталієм Володимировичом Дмитриком. Ініціював створення кафедри особисто академік Борис Євгенович Патон. Її створення зумовлене проханням провідних підприємств – флагманів економіки України: ОАО "Турбоатом", ОАО "Електроважмаш", ОАО Харківський турбінний завод, ГП завод ім. Малишева, ОАО Харківський авіаційний завод та ін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 3 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Композиційний матеріал для наплавлення деталей, які працюють в умовах абразивного середовища
    (2023) Ситников, Павло Андрійович; Лузан, Сергій Олексійович
  • Ескіз
    Документ
    Композиційний матеріал для зміцнення робочих органів грунтообробних машин
    (2022) Лузан, Сергій Олексійович; Ситников, Павло Андрійович
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи використання композиційних матеріалів для підвищення ресурсу деталей машин
    (Державний університет "Житомирська політехніка", 2022) Лузан, Сергій Олексійович; Ситников, Павло Андрійович
  • Ескіз
    Документ
    Захисні покриття деталей машин на основі композиційних матеріалів, отриманих з використанням самопоширюваного високотемпературного синтезу
    (Донбаська державна машинобудівна академія, 2022) Лузан, Сергій Олексійович; Ситников, Павло Андрійович
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення довговічності деталей машин під час їх відновлювального ремонту
    (Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, 2019) Лузан, Сергій Олексійович; Петренко, Д. М.
    У роботі наведено аналіз ресурсів відновлених при ремонті деталей машин. Представлені результати зносних порівняльних випробувань відновлювальних покриттів, нанесених газополуменевим способом. Обґрунтовано можливість підвищення довговічності деталей машин в процесі відновлювального ремонту шляхом нанесення газополуменевим способом покриттів з композиційних матеріалів. Показано, що одним з найбільш ефективних енергозберігаючих методів отримання композиційних матеріалів є високотемпературний синтез (СВС). Найбільшого поширення набули склади композиційних матеріалів на основі титану, оскільки реакції утворення карбідів і боридів титану проходять з високим екзотермічним ефектом, що дозволяє використовувати в якості матричного матеріалу різні метали і сплави. В якості вихідних матеріалів для отримання композиційного матеріалу використовували порошки титану марки ВТ1-0, бору B, вуглецю марки ПМ-15 та оксиди алюмінію і кремнію з метою синтезування карбіду і дибориду титану. Крім того, для збільшення теплового ефекту в процесі синтезу карбіду і дибориду титану в механічну суміш вводитися термореагуючий порошок алюмінід нікелю ПТ-НА-01, алюмінієва пудра (порошок) ПАП-1 і оксид заліза Fe₂O₃. Як матричний матеріал застосовувався самофлюсуючий сплав ПГ-10Н-01. Наведено результати випробувань на абразивне зношування, які показали більш високу зносостійкість (в 1,6 раз) ніж запропонованого композиційного матеріалу в порівнянні з самофлюсуючим сплавом ПГ-10Н-01.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз умов роботи та методів підвищення зносостійкості робочих органів ґрунтообробних машин (огляд)
    (2018) Лузан, Сергій Олексійович; Петренко, Д. М.; Михєєв, Ю. Р.
    Виконано огляд науково-технічної літератури з проблеми підвищення зносостійкості відновлюваних в процесі ремонту робочих органів грунтово-обробних машин. Обґрунтовано перспективність застосування для відновлення деталей наплавленням і газотермічними методами напилення композиційних матеріалів, отриманих із застосуванням СВС-процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Спосіб одержання композиційного матеріалу на основі сплаву системи Ni-Cr-B-Si
    (ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2020) Лузан, Сергій Олексійович; Сідашенко, Олександр Іванович; Лузан, Аліса Сергіївна
    Спосіб отримання композиційного матеріалу на основі металевого сплаву включає попереднє перемішування вихідних порошкових компонентів, формування циліндричної заготовки та ініціювання реакції високотемпературного синтезу, причому отримання композиційного матеріалу здійснюють в два етапи: 1 етап - змішування і механоактивація порошків при такому їх співвідношенні, мас. %: титан - 66,5, алюміній - 2,3, оксид заліза (Fе2О3) - 6,6, вуглець - 8,6, бор - 15,3, порошок марки ПТ-НА- 01-0,7 протягом 5-15 хвилин, додавання 10-12 мас. % зв'язуючого - клею марки "Метилан", формування циліндра і його сушка, здійснення СВС-процесу модифікуючого матеріалу; 2 етап - дроблення отриманого спіку і подрібнення на кульовому млині до величини частинок менш 40 мкм, змішування і механоактивація порошків в кількості 5-20 мас. % модифікуючого матеріалу і 95-80 мас. % ПГ-10Н-01, додавання 10-12 мас. % зв'язуючого (клей марки "Метилан").
  • Ескіз
    Документ
    Шихта для отримання композиційного зносостійкого матеріалу з використанням СВС-процесу
    (ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2019) Лузан, Сергій Олексійович; Сідашенко, Олександр Іванович; Лузан, Аліса Сергіївна
    Шихта для отримання зносостійкого композиційного матеріалу з використанням саморозповсюджувального високотемпературного синтезу містить титан, алюміній, оксид заліза та вуглець. Додатково шихта містить бор і порошок марки ПТ-НА-01.