Кафедра "Комп'ютерна інженерія та програмування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1095

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/cep

Від 26 листопада 2021 року кафедра має назву – "Комп’ютерна інженерія та програмування"; попередні назви – “Обчислювальна техніка та програмування”, “Електронні обчислювальні машини”, первісна назва – кафедра “Математичні та лічильно-вирішальні прилади та пристрої”.

Кафедра “Математичні та лічильно-вирішальні прилади та пристрої” заснована 1 вересня 1961 року. Організатором та її першим завідувачем був професор Віктор Георгійович Васильєв.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Перший випуск – 24 інженери, підготовлених кафедрою, відбувся в 1964 році. З тих пір кафедрою підготовлено понад 4 тисячі фахівців, зокрема близько 500 для 50 країн світу.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 11 докторів технічних наук, 21 кандидат технічних наук, 1 – економічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 доктор філософії; 9 співробітників мають звання професора, 14 – доцента, 2 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Побудова лексичного сканеру на кінцевих автоматах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2014) Квасенко, О. В.; Гавриленко, Світлана Юріївна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання контрольних робіт для студентів заочної форми навчання за курсом "Теорія побудови трансляторів"
    (2020) Гавриленко, Світлана Юріївна; Октябрьова, Олена Володимирівна
    Метою даних вказівок є вивчення інформації за курсом "Теорія побудови трансляторів", викладеної у літературних джерелах, закріплення отриманих знань з курсу шляхом виконання контрольних робіт з пророблення матеріалу лекцій, оформлення звітів з лабораторних робіт та ін. Значення роботи полягає в розвитку в студента мотивації вивчення конкретної теми за різними літературними джерелами, виконання порівняльного аналізу матеріалу, навички формулювання питань для наступної дискусії в колективі і з викладачем.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання лабораторної роботи "Розробка діаграми варіантів використання у середовищі Umbrello UML Modeller"
    (2019) Хацько, Наталія Євгенівна; Гавриленко, Світлана Юріївна
    Виконання лабораторних робіт спрямовано на набуття навичок виразу проєктного мислення за допомогою графічної мови. Для правильного виконання студент має прочитати теоретичний матеріал, виконати типове завдання (тобто зробити вказані в опису лабораторної роботи кроки), виконати аналогічні кроки для вирішення індивідуального завдання. За результатом виконання кожної лабораторної роботи студент формує звіт відповідно до вимог НТУ «ХПІ» щодо оформлення навчальної документації. Захист лабораторних робіт відбувається протягом усього навчального семестру відповідно до графіка їх проведення. Строк захисту комплексу лабораторних робіт – до останнього тижня семестру. Метою цієї роботи є ознайомлення з особливостями робочого інтерфейсу середовища Umbrello UML Modeller щодо створення діаграми випадків використання. Для отримання навичок студенти мають виконати завдання по розробці діаграми випадків використання програмної системи "Банкомат". Потім студенти виконують індивідуальні завдання, за якими оформлюють звіт та захищають лабораторну роботу.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання лабораторної роботи "Розробка діаграми класів у середовищі Umbrello UML Modeller"
    (2019) Хацько, Наталія Євгенівна; Гавриленко, Світлана Юріївна
    The class diagram is the most directly applied when it comes to coding. Most UML tools will generate a set of classes in many programming languages straight from the class diagram. They are not always complete; especially where collections or templates are concerned, but they can save a lot of repetitive typing. Class diagrams are also the most complex, and certainly the most discussed when modelling object oriented concepts such as composition and aggregation. Hopefully, we can avoid such arguments for now and accept that class diagrams are able to model many object oriented, and even entity relationship particulars.