Кафедра "Комп'ютерна інженерія та програмування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1095

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/cep

Від 26 листопада 2021 року кафедра має назву – "Комп’ютерна інженерія та програмування"; попередні назви – “Обчислювальна техніка та програмування”, “Електронні обчислювальні машини”, первісна назва – кафедра “Математичні та лічильно-вирішальні прилади та пристрої”.

Кафедра “Математичні та лічильно-вирішальні прилади та пристрої” заснована 1 вересня 1961 року. Організатором та її першим завідувачем був професор Віктор Георгійович Васильєв.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Перший випуск – 24 інженери, підготовлених кафедрою, відбувся в 1964 році. З тих пір кафедрою підготовлено понад 4 тисячі фахівців, зокрема близько 500 для 50 країн світу.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 11 докторів технічних наук, 21 кандидат технічних наук, 1 – економічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 доктор філософії; 9 співробітників мають звання професора, 14 – доцента, 2 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Основи пошукової оптимізації (SEO)"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Панченко, Володимир Іванович; Главчев, Максим Ігорович
    Самостійна робота студента (СРС) відіграє важливу роль у навчальному процесі, сприяючи розвитку навичок, умінь і знань, формуванню пізнавальних методів та стимулюючи інтерес до творчої діяльності. Правильно спланована і організована самостійна робота студентів дозволяє: ✓ підвищити якість і інтенсивність освітнього процесу; ✓ стимулювати інтерес до обраної професії та опанування її специфіки; ✓ залучити студентів до творчої діяльності; ✓ реалізовувати диференційований підхід у навчанні. Мета самостійної роботи студентів полягає в оволодінні фундаментальними знаннями та практичним досвідом у вибраній професії. Вона повинна розвивати відповідальність, організованість і здатність творчо підходити до вирішення нестандартних завдань. Самостійна робота охоплює різні форми індивідуальної та колективної діяльності, що здійснюються студентами під керівництвом викладача, але без його безпосередньої участі, у спеціально відведений аудиторний або позааудиторний час. Це особлива форма навчання, яка передбачає виконання завдань викладача і вимагає творчого підходу та вміння самостійно здобувати знання. Методологічною основою самостійної роботи студентів є діяльнісний підхід, який орієнтований на формування вміння вирішувати як стандартні, так і нестандартні завдання. Це передбачає використання творчого підходу ініціативності і застосування на практиці знань, умінь і навичок, отриманих у процесі вивчення дисципліни. Структурно самостійну роботу студента можна поділити на дві частини (залежно від організатора): 1. під керівництвом викладача – детально прописана в навчально методичних матеріалах; 2. самостійно студентом – за власним вибором і без безпосереднього контролю викладача.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Системне програмне забезпечення"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Панченко, Володимир Іванович; Межерицький, Сергій Геннадійович
    Самостійна робота студента (СРС) є ключовою складовою навчального процесу, яка визначає формування навичок, умінь і знань, прийомів пізнавальної діяльності і забезпечує інтерес до творчої роботи. Правильно спланована і організована самостійна робота студентів дозволяє: - робити освітній процес більш якісним і інтенсивним; - сприяє створенню інтересу до обраної професії та оволодіння її особливостями; - долучити студента до творчої діяльності; - впроваджувати в життя диференційований підхід до навчання. Метою самостійної роботи студентів є освоєння студентами фундаментальних знань, досвіду практичної діяльності за обраною професією. Самостійна робота повинна сприяти розвитку відповідальності та організованості, а також творчому підходу до вирішення нестандартних завдань. Самостійна робота студентів передбачає різноманітні види індивідуальної і колективної діяльності студентів, що здійснюються під керівництвом, але без безпосередньої участі викладача, у спеціально відведений для цього аудиторний і позааудиторний час. Самостійна робота – це особлива форма навчання за завданням викладача, виконання якої вимагає творчого підходу і вміння здобувати знання самостійно. Структурно самостійну роботу студента можна розділити на дві частини, залежно від того, ким вона організована: 1) викладачем – чітко описується в навчально-методичних матеріалах; 2) студентом – на свій розсуд, без безпосереднього контролю з боку викладача. Методологічною основою самостійної роботи студентів є діяльнісний підхід, коли цілі навчання орієнтовані на формування умінь вирішувати не тільки типові, але й нетипові задачі, коли студент повинен проявити творчу активність, ініціативу, знання, вміння та навички, отримані при вивченні конкретної дисципліни.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до проведення самостійних робіт з навчальної дисципліни "Контроль та діагностика комп'ютерних систем"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Баленко, Олексій Іванович; Панченко, Володимир Іванович
    У методичних вказівках викладені методики: опрацювання матеріалу лекцій; вивчення додаткової інформації, викладеної в літературних джерелах; закріплення отриманих знань шляхом виконання домашніх завдань; підготовки до практичних занять; підготовки до виконання та оформлення звітів з лабораторних робіт. Дисципліна «Контроль та діагностика комп’ютерних систем» забезпечує теоретичну та практичну підготовку в галузі проєктування та застосування засобів контролю та діагностики комп’ютерних систем. Предметом дисципліни є теоретичні та практичні знання з сучасних засобів контролю та діагностики комп’ютерних систем. Вивчення дисципліни має на меті отримання студентами загальних відомостей про сучасні засоби тестування комп’ютерних систем та засоби їх контролю, формування в студентів навичок проєктування тестових програм вузлів персонального комп’ютера та схем вбудованого контролю вузлів обчислювальної техніки, закріплення умінь використовувати сучасні програми тестування комп’ютерних систем, отримання знань та навичок розробки базових алгоритмів, прийомів програмування при створенні тестуючих програмних продуктів.
  • Ескіз
    Публікація
    Комп'ютерні мережі
    (ФОП Панов А. М., 2019) Мезенцев, Микола Вікторович; Заполовський, Микола Йосипович; Панченко, Володимир Іванович
    Розглянуто використання технологій віртуалізації для практичної роботи з комп’ютерними мережами. Лабораторний практикум реалізовано за допомогою віртуальних машин Qemu в середовищі GNS3 з використанням операційної системи RouterOS фірми Mikrotik та IOS фірми Cisco. Матеріал лабораторного практикуму може використовуваться для отримання навичок практичного застосування наступних мережних технологій: маршрутизація, безпровідні мости, виртуальні приватні мережі, віртуальні локальні мережі. Призначено для студентів денної та заочної форм навчання за спеціальністю «Комп’ютерна інженерія», а також може бути корисно як для початківців, так і для досвідчених спеціалістів, які займаються проектуванням та налаштуванням комп’ютерних мереж.