Кафедра "Комп'ютерна інженерія та програмування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1095

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/cep

Від 26 листопада 2021 року кафедра має назву – "Комп’ютерна інженерія та програмування"; попередні назви – “Обчислювальна техніка та програмування”, “Електронні обчислювальні машини”, первісна назва – кафедра “Математичні та лічильно-вирішальні прилади та пристрої”.

Кафедра “Математичні та лічильно-вирішальні прилади та пристрої” заснована 1 вересня 1961 року. Організатором та її першим завідувачем був професор Віктор Георгійович Васильєв.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Перший випуск – 24 інженери, підготовлених кафедрою, відбувся в 1964 році. З тих пір кафедрою підготовлено понад 4 тисячі фахівців, зокрема близько 500 для 50 країн світу.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 11 докторів технічних наук, 21 кандидат технічних наук, 1 – економічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 доктор філософії; 9 співробітників мають звання професора, 14 – доцента, 2 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Mathematical model of e-learning transaction process
    (National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute", 2018) Shmatkov, S. I.; Kuchuk, N. G.
    Background. In the case of hyper-converged management, granular updating of the system is impossible. In addition, the processing time of transactions compared to distributed systems increases. Therefore, the task of ensuring the timely execution of transactions is relevant. Objective. The aim of the paper is to develop a mathematical model of e-learning transactions in a hyper-converged environment supporting electronic educational resources. In this model, timely execution of transaction requests minimizes the costs of the computing resource. Methods. A two-stage method for constructing a mathematical model is proposed. At the first stage, a set of valid transaction options for resources is defined. At the second stage, there is an optimal time allocation of resources between transactions. Results. A mathematical model of the transaction process is developed. The adequacy of the model is verified with the help of the simulation model. Conclusions. A mathematical model of e-learning transactions in a hyper-converged environment supporting electronic educational resources is proposed. This model allows minimizing the cost of a computational resource with timely execution of transaction requests.