Кафедра "Комп'ютерна інженерія та програмування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1095

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/cep

Від 26 листопада 2021 року кафедра має назву – "Комп’ютерна інженерія та програмування"; попередні назви – “Обчислювальна техніка та програмування”, “Електронні обчислювальні машини”, первісна назва – кафедра “Математичні та лічильно-вирішальні прилади та пристрої”.

Кафедра “Математичні та лічильно-вирішальні прилади та пристрої” заснована 1 вересня 1961 року. Організатором та її першим завідувачем був професор Віктор Георгійович Васильєв.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Перший випуск – 24 інженери, підготовлених кафедрою, відбувся в 1964 році. З тих пір кафедрою підготовлено понад 4 тисячі фахівців, зокрема близько 500 для 50 країн світу.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 11 докторів технічних наук, 21 кандидат технічних наук, 1 – економічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 доктор філософії; 9 співробітників мають звання професора, 14 – доцента, 2 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Канал вимірювання радіальної швидкості літальних апаратів з використанням частот міжмодових биттів та можливістю пошуку, формування і обробки зображення літальних апаратів для мобільної однопунктної вимірювальної системи
    (ДП "Український інститут промислової власності", 2021) Коломійцев, Олексій Володимирович; Сачук, Ігор Іванович; Бархударян, Микола Віталійович; Гордієнко, Андрій Миколайович; Захаров, Володимир Ігорович; Межерицький, Сергій Геннадійович; Панченко, Володимир Іванович; Рондін, Юрій Петрович; Садовий, Костянтин Віталійович; Хмелевський, Сергій Іванович
    Канал вимірювання радіальної швидкості літальних апаратів (ЛА) з використанням частот міжмодових биттів та можливістю пошуку, формування і обробки зображення ЛА для мобільної однопунктної вимірювальної системи містить керуючий елемент, блок керування дефлекторами, лазер з накачкою (Лн), селектор подовжніх мод з багаточастотним розділенням каналів (СПМ БРК), модифікований блок дефлекторів, передавальну оптику, оптикоелектронний модуль, який складений з телевізійного і інфрачервоного каналів, приймальну оптику, фотодетектор, широкосмуговий підсилювач, модифікований інформаційний блок, резонансні підсилювачі, настроєні на відповідні частоти міжмодових биттів, змішувачі, фільтри, фазову автопідстройку частоти на частоті міжмодових биттів, керуючий генератор, опорний генератор з частотою підставки Δп, формувач імпульсів, схему "і", формувач мірних імпульсів, лічильник, дешифратор, електронну обчислювальну машину, апаратуру супутникових радіонавігаційних систем, апаратуру обміну даними, гіростабілізовану платформу та 6Δνм -введення опорної частоти (6Δνм оп) від передавального лазера (Лн+СПМ БРК). Додатково введено радіолокаційний модуль.
  • Ескіз
    Документ
    Mathematical models of the failure flow of the aircraft electronic system components
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Haievskyi, Serhii; Khmelevskiy, Serhii; Boiko, Artur; Timochko, Oleksander; Mishchenko, Tatiana
    The subject of the article is the process of functioning of the modern aircraft electronic system, its components and functional units as an object of mathematical model. The purpose is to analyze an existing mathematical apparatus, which is used to calculate the failure flow of the plane radio-electronic system and opportunities for its improvement. Tasks: to build mathematical models of the failure flow of components, functional units and the plane radio-electronic system as a whole with an unlimited number of recoveries with different depth of resource recovery. The analyzed methodsare: parametric methods and probabilistic methods for assessment failureless. The results obtained: mathematical models of the failure flow of the circuit positions of theair craft electronic system were developed. Conclusions. A generalization of the well-known mathematical models of the failure flow with an unlimited number of minimum restorations of finite duration is obtainedas a result of consideration of mathematical models of the failure flow of the circuit positions of the plane radio-electronic system.