Кафедра "Комп'ютерна інженерія та програмування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1095

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/cep

Від 26 листопада 2021 року кафедра має назву – "Комп’ютерна інженерія та програмування"; попередні назви – “Обчислювальна техніка та програмування”, “Електронні обчислювальні машини”, первісна назва – кафедра “Математичні та лічильно-вирішальні прилади та пристрої”.

Кафедра “Математичні та лічильно-вирішальні прилади та пристрої” заснована 1 вересня 1961 року. Організатором та її першим завідувачем був професор Віктор Георгійович Васильєв.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Перший випуск – 24 інженери, підготовлених кафедрою, відбувся в 1964 році. З тих пір кафедрою підготовлено понад 4 тисячі фахівців, зокрема близько 500 для 50 країн світу.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 11 докторів технічних наук, 21 кандидат технічних наук, 1 – економічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 доктор філософії; 9 співробітників мають звання професора, 14 – доцента, 2 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Mathematical models of the failure flow of the aircraft electronic system components
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Haievskyi, Serhii; Khmelevskiy, Serhii; Boiko, Artur; Timochko, Oleksander; Mishchenko, Tatiana
    The subject of the article is the process of functioning of the modern aircraft electronic system, its components and functional units as an object of mathematical model. The purpose is to analyze an existing mathematical apparatus, which is used to calculate the failure flow of the plane radio-electronic system and opportunities for its improvement. Tasks: to build mathematical models of the failure flow of components, functional units and the plane radio-electronic system as a whole with an unlimited number of recoveries with different depth of resource recovery. The analyzed methodsare: parametric methods and probabilistic methods for assessment failureless. The results obtained: mathematical models of the failure flow of the circuit positions of theair craft electronic system were developed. Conclusions. A generalization of the well-known mathematical models of the failure flow with an unlimited number of minimum restorations of finite duration is obtainedas a result of consideration of mathematical models of the failure flow of the circuit positions of the plane radio-electronic system.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження ризиків моніторингу технічного стану об'єктів авіації
    (Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2015) Семенов, Сергій Геннадійович; Зиков, І. С.; Давидов, Вячеслав Вадимович
    Доведено актуальність питання дослідження та визначення ризиків моніторингу технічного стану авіаційної системи. Наведено новий підхід щодо проблеми оцінки ризиків і уразливості об'єкта. Розглянуто імовірнісний підхід щодо оцінки залишкового ресурсу з урахуванням виявлених дефектів. Запропоновані еквіваленти втрат при оцінці ризиків прямих або непрямих наслідків несправного технічного стану авіаційної техніки. Визначено, що завдання оцінки ризиків, пошуку дефектів і пошкоджень, а також прогнозування залишкового ресурсу за даними приладового моніторингу в математичному сенсі відносяться до категорії обернених задач, оптимальним методом вирішення яких є метод байєсівськими реконструкції з використанням апріорної інформації.