Кафедра "Комп'ютерна інженерія та програмування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1095

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/cep

Від 26 листопада 2021 року кафедра має назву – "Комп’ютерна інженерія та програмування"; попередні назви – “Обчислювальна техніка та програмування”, “Електронні обчислювальні машини”, первісна назва – кафедра “Математичні та лічильно-вирішальні прилади та пристрої”.

Кафедра “Математичні та лічильно-вирішальні прилади та пристрої” заснована 1 вересня 1961 року. Організатором та її першим завідувачем був професор Віктор Георгійович Васильєв.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Перший випуск – 24 інженери, підготовлених кафедрою, відбувся в 1964 році. З тих пір кафедрою підготовлено понад 4 тисячі фахівців, зокрема близько 500 для 50 країн світу.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 11 докторів технічних наук, 21 кандидат технічних наук, 1 – економічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 доктор філософії; 9 співробітників мають звання професора, 14 – доцента, 2 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Архітектура комп'ютерів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Поворознюк, Анатолій Іванович; Мезенцев, Микола Вікторович; Поворознюк, Оксана Анатоліївна
    У цьому виданні наведено методичні вказівки до лабораторних робіт 1–15, які включають роботи з визначення конфігурації ПК, керування таймером та звуком, клавіатурою, накопичувачами на магнітних дисках, керування відеомонітором у текстовому та графічному режимах. Тематика лабораторних робіт змістовно співпадає з цільовою задачею курсу та відповідає навчальній програмі вивчення дисципліни. Кожне заняття містить теоретичний матеріал, вирішення типових задач по данній темі та індивідуальні завдання. Призначено для студентів усіх спеціальностей бакалаврату 123 "Комп'ютерна інженерія", денної та заочної форми навчання, а також може бути корисним як для початківців, так і для досвідчених програмістів при створенні ефективного програмного забезпечення.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Програмування для корпоративних мереж"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мезенцев, Микола Вікторович; Заполовський, Микола Йосипович
    Об’єднання комп’ютерів в обчислювальну мережу дозволяє збільшити продуктивність праці людей, що працюють на цих комп’ютерах. Скоординована робоча група при цьому може виконувати більш складні проекти, які складаються з багатьох окремих завдань, і комп’ютерна мережа допомагає у розв’язанні пов’язаних з цим проблем. Ефективність роботи мережі визначається рівнем підготовки її користувачів, їх умінням використовувати можливості, які надає мережа, а також рівнем виконання організаційних заходів щодо роботи в мережі.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Проєктування корпоративних мереж"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мезенцев, Микола Вікторович
    Корпоративна мережа – це досить складна структура, яка використовує різні типи зв’язку, комунікаційні протоколи та засоби підключення ресурсів. З точки зору зручності побудови та керованості мережі слід орієнтуватися на однотипне обладнання одного виробника. Однак практика показує, що постачальників, які пропонують максимально ефективні рішення для всіх завдань, не існує. Мережа, що працює, завжди є результатом компромісу – або це однорідна система, неоптимальна з точки зору ціни і можливостей, або більш складне в установці та управлінні поєднання продуктів різних виробників.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни "Теорія систем та системного аналізу"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Заполовський, Микола Йосипович; Мезенцев, Микола Вікторович
    Методичні вказівки призначені для інформаційно-методичного забезпечення практичних робіт і досліджень, що проводяться в процесі вивчення теоретичного курсу «Теорія систем та системного аналізу» для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 123 – «Комп’ютерна інженерія». Дані методичні вказівки орієнтовані на дослідження математичних моделей і засобів, які застосовуються при проектуванні автоматизованих систем, зокрема систем оптимального управління, інформаційно-обчислювальних комплексів, автоматизованих систем наукових досліджень, а також на освоєння сучасної технології автоматизації дослідження цих систем на базі засобів моделювання на персональних комп’ютерах.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни "Системний аналіз"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Заполовський, Микола Йосипович; Мезенцев, Микола Вікторович; Оліфір, Максим Вікторович
    Методичні вказівки призначені для інформаційно-методичного забезпечення практичних робіт і досліджень, що проводяться в процесі вивчення теоретичного курсу «Системний аналіз» для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 123 – «Комп’ютерна інженерія». Дані методичні вказівки орієнтовані на дослідження математичних моделей і засобів, які застосовуються при проектуванні автоматизованих систем, зокрема систем оптимального управління, інформаційно-обчислювальних комплексів, автоматизованих систем наукових досліджень, а також на освоєння сучасної технології автоматизації дослідження цих систем на базі засобів моделювання на персональних комп’ютерах. Мета практикуму є надання студентам основних знань з теоретичних і практичних основ методології системного аналізу для дослідження складних міждисциплінарних проблем, методів формалізації системних завдань, що мають суперечливі цілі, невизначеності та ризики, які необхідні фахівцям з інформаційних технологій; формування умінь та компетенцій для прикладного застосування практичних інструментів системного аналізу для вирішення завдань сучасної теорії управління, теорії прийняття рішень, методів математичного та комп’ютерного моделювання.