Кафедра "Комп'ютерна інженерія та програмування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1095

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/cep

Від 26 листопада 2021 року кафедра має назву – "Комп’ютерна інженерія та програмування"; попередні назви – “Обчислювальна техніка та програмування”, “Електронні обчислювальні машини”, первісна назва – кафедра “Математичні та лічильно-вирішальні прилади та пристрої”.

Кафедра “Математичні та лічильно-вирішальні прилади та пристрої” заснована 1 вересня 1961 року. Організатором та її першим завідувачем був професор Віктор Георгійович Васильєв.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Перший випуск – 24 інженери, підготовлених кафедрою, відбувся в 1964 році. З тих пір кафедрою підготовлено понад 4 тисячі фахівців, зокрема близько 500 для 50 країн світу.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 11 докторів технічних наук, 21 кандидат технічних наук, 1 – економічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 доктор філософії; 9 співробітників мають звання професора, 14 – доцента, 2 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Method of information flow control in a hyperconvergent system
    (Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2019) Kuchuk, N. G.
    In a hyperconvergent system, maintenance costs are reduced. But system performance decreases due to centralized control. Therefore, in such a system, the task of optimizing the distribution of information flows has a significant role. The purpose of the article is to develop a method of information flow control in a hyperconvergent system. Results of the research. The analysis of the causes of packet delay in a hyperconvergent system has been performed. An analytical expression is obtained for calculating the value of the data packet delay on the route. The main factors of delay are revealed. Analytical expressions are obtained for calculating the maximum intensities of information flows in a hyperconvergent system. A method for selecting the optimal packet length is proposed. The formulation of the problem of distribution of information flows along routes is formulated. Conclusions. The proposed method is effective with centralized control and the absence of heterogeneous components. This method allows you to reduce the cost of computing resources, especially with increasing network dimensionality.
  • Ескіз
    Документ
    Перерозподіл інформаційних потоків у гіперконвергентній системі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Кучук, Ніна Георгіївна; Гавриленко, Світлана Юріївна; Собчук, Валентин Володимирович; Лукова-Чуйко, Наталія Вікторівна
    При вирішенні завдань управління структурою системи віртуальних каналів зв’язку (СВКЗ) виникає завдання оптимального розподілу навантаження з метою забезпечення необхідної якості обслуговування її абонентів. Предметом дослідження є структура системи віртуальних каналів зв’язку . Мета дослідження – розроблення методу оперативної реконфігурації системи віртуальних каналів зв’язку, що забезпечить зниження середньої величини затримки у мережі на гіперконвергентній платформі в порівнянні зі статичним розподілом. Результати. Для вирішення завдання оперативної реконфігурації СВКЗ при зміні ситуації на мережі використано мінімаксний критерій. Оптимізаційна задача сформульована таким чином: знаходження такого розподілу пропускних здатностей віртуальних каналів зв’язку для нової структури СВКЗ, тобто визначення вектора пропускних здатностей віртуальних каналів зв'язку, при якому мінімізується максимальне значення коефіцієнта використання фізичного каналу зв'язку в мережі. Запропонований алгоритм розв'язання поставленої задачі оптимізації. Висновки. Оперативна реконфігурація системи віртуальних каналів зв’язку, що мінімізує максимальне значення коефіцієнта використання фізичних каналів зв'язку, при зміні навантаження СВКЗ в процесі її експлуатації, призводить до зниження середньої величини затримки. Перевагами запропонованого алгоритму в порівнянні зіснуючими є забезпечення перерозподілу пропускної здатності ресурсів мережі цілочисельними блоками і врахуванням можливостей гіперконвергентної платформи та фізичних каналів зв’язку, на базі яких будується мережа віртуальних каналів звязку.